گذر قاسمی‌نژاد از دوران پسا استقلال (عکس)

0
82



کد خبر : ۱۸۶۶۰۳۸ |
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۲ |
۵۰۷ بازدید |

۰
دیدگاه

پاسخِ مناسب به اعتماد قلعه‌نویی؛


امین قاسمی‌نژاد سرانجام در بیست و یکمین حضور خود در ترکیب گل‌گهر موفق شد اولین گل خود را ثبت کند.

گذر قاسمی‌نژاد از دوران پسا استقلال (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، آخرین دیدار هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ بیست و دوم یکی از مهیج‌ترین‌هایش بود و مصاف و دو تیم گل‌گهر و تراکتور در ورزشگاه بنیان دیزل چهار گل به همراه داشت.
یکی از اتفاقات خاص این مسابقه حضور امین قاسمی‌نژاد در ترکیب اصلی بود که پس از اشتباهی که در مقابل استقلال (دیدار رفت) داشت، رفته رفته با نمایش‌هایی که ارائه کرد، جای خود را در تفکرات امیر قلعه‌نویی باز کرد. او در این فصل برای اولین مرتبه در تبریز در ترکیب اصلی قرار گرفت و پس از پاس گلی که چند هفته قبل ارسال کرده بود، سرانجام موفق به گلزنی هم شد.
هر چند گل قاسمی‌نژاد با ضربه پنالتی‌ای که تبریزی گرفته بود به ثمر رسید، اما این گل شاید یکی از مهم‌ترین گل‌های دوران ورزشی این بازیکن ۳۶ ساله باشد که پس از ۴ فصل استثنایی در ترکیب شهرخودرو به عنوان یکی از ستاره‌های فصل نقل و انتقالات در پنجره تابستانی لیگ بیست و یکم به استقلال پیوست، ولی هیچ وقت اوضاع برای او در این تیم مطابق میلش پیش نرفت.

1793866

قاسمی‌نژاد فصل گذشته پس از نیم فصل حضور در استقلال که با یک گل زده همراه بود، وقتی دید فرهاد مجیدی اعتقادی به او ندارد و فقط ۴ بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت، تصمیم به جدایی گرفت و نیم فصل دوم را به صورت قرضی در سیرجان سپری کرد؛ نیم فصلی که اگرچه موفق به گلزنی نشد، اما امیر قلعه‌نویی او را به عنوان یکی از خریدهای فصل بعد خود مدنظر قرار داد.

1793868

گل‌گهر در هفته شانزدهم نتوانست بیشتر از یک امتیاز کسب کند تا جای خود را در رتبه دوم جدول رده بندی به سپاهان بدهد. حالا زمانی است که امیر قلعه‌نویی و گل‌گهر بیش از هر زمانی برای ماندن در کورس رقابت به بازیکنانی نظیر قاسمی‌نژاد نیاز دارند و این همان چیزی است که انگیزه این مهاجم را در بازی‌های باقی‌مانده دوچندان می‌کند.
عکس‌ها ابوالفضل امیرزاده

1793867



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید