ربیعی: حق مس خورده شد و کاری از دست من برنمی‌آید

0
67



کد خبر : ۱۸۶۶۰۹۴ |
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۳ |
۱۹۱ بازدید |

۰
دیدگاه

بعضی از این اشتباهات شائبه برانگیزند


سرمربی مس رفسنجان از مشکلات داوری که در حق تیمش شده بسیار گله مند است.

ربیعی: حق مس خورده شد و کاری از دست من برنمی‌آید

به گزارش “ورزش سه” صحبت در مورد اشتباهات داوری دیدار مس رفسنجان و نساجی همچنان ادامه دارد و محمد ربیعی در برنامه شب های فوتبالی به شدت از این بابت گله کرد. 
مشروح صحبت های ربیعی در زیر پیش روی شما است:

به ستوه آمده ایم

من نهایت احترام را برای همه قائل هستم و خطاب صحبت هایم را آقای تاج به عنوان متولی فوتبال قرار دادم و همچنان منتظر جواب هستم. به دلیل اینکه من مسئولیت مس رفسنجان را بر عهده دارم و وظیفه من است که وقتی از چیزی به ستوه می‌آییم از حق مجموعه ای که ۴ سال در آن زحمت کشیدم دفاع کنم.

برخی اشتباهات شائبه برانگیز است

من از فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و عزیزان میخواهم تمام بازی های مس در ۱۶ هفته آینده را بررسی کنند و  ببینید چرا بیشترین اشتباهات علیه ماست؟  یکسری از این اشتباهات برای بنده شائبه بر انگیز هستند. چرا این ها باید برای مس رخ دهد؟ امروز دیدم که آقای عنایتی هم صحبت کرده و درست هم گفته که لیگ طبقه بندی شده. چگونه می شود مس رفسنجان خودش را به جمع بالا نشین ها اضافه کند درحالی که چند بازی را با اشتباه فاحش داوری از دست داد.نمونه اش همین بازی با نساجی.

1781764

کارشناسهای داوری از من عذرخواهی کردند
شما به من یاد بدهید چگونه برای بچه ها این مفهوم زا زنده نگه داریم که خودشان را به جمع بالانشین ها برسانند و بجنگند که‌ مدعی باشند. در خیلی از بازی ها ضرر کردیم. در بازی با نفت آبادان گلی دریافت کردیم که بازیکن سه متر در آفساید بود و آقای فنایی و توتونچی با هم گفتند اگر داور این را گل گرفته با هم سرمان را به دیوار بکوبیم. رفت و‌ برگشت مقابل نساجی ضربه دیدیم و بازی های متعدد دیگر که کارشناسان اذعان داشتند. برای آقای افشاریان، خسروی سفیری و خیلی از داوران از جمله آقای کرمانشاهی که عذرخواهی کردند احترام قائل هستم.

از دست من کاری ساخته نیست 
نمی خواهم در مورد تیم های مقابل که همکاران عزیز ما هستند یکسری صحبت ها کنم. یکسری حرف ها هم اصلا به ما نمی چسبد و به خاطر فشار بعد از بازی زده می شود.اما نحوه اعتراض به چه شکلی باشد؟ اشتباهات به سمتی می رود که هیچ جوره نمی توان آن بازی را به نفع خود کنی. البته بنده به هیچ عنوان نه در مورد نساجی و نه تیم های مقابل اجازه ندارم صحبت کنم. ولی  خیلی بد است که حق مس خورده می‌شود از من و هیچ کس کاری ساخته نیست.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید