کار عجیب ساپینتو برای استخدام ستاره لیگ!

0
76



کد خبر : ۱۸۶۶۱۹۹ |
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۲ |
۲٫۵K بازدید |

۱
دیدگاه

با موبایل شخصی و به کمک مترجم


سرمربی پرتغالی استقلال در تماس شخصی با مدیرعامل تراکتور برای جذب آلوز دوباره “نه” شنید!

کار عجیب ساپینتو برای استخدام ستاره لیگ!

به گزارش “ورزش سه”، ریکاردو آلوز، ستاره چپ پا و تکنیکی تراکتور که حالا با برچسب برترین پاسور لیگ ایران شناخته می‌شود، پرخواهان‌ترین ستاره لیگ در پنجره زمستانی محسوب می‌شود و روز گذشته نیز علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال، به صورت رسمی از ارسال نامه به باشگاه تراکتور و درخواست برای جذب او و البته پاسخ منفی این باشگاه خبر داد.

با این حال اتفاق بسیار جالب و در نوع خود عجیبی در این خصوص رخ داده است و آن، تماس شخصی ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، با هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تیم تبریزی بوده است. ماجرا از این قرار است که ساپینتو بعد از شنیدن خبر مخالفت باشگاه تراکتور با درخواست استقلال مبنی بر جذب آلوز، با تلفن شخصی با نصیرزاده تماس می‌گیرد و از طریق مترجمش، نیاز جدی خود به این بازیکن هموطنش را اعلام و از مدیرعامل تراکتور درخواست می‌کند تا با این انتقال موافقت کند.

1794101

تماس عجیبی که البته با پاسخ صریح نصیرزاده مبنی بر مخالفتش با این انتقال همراه شد. مدیرعامل تراکتور در پاسخ به سرمربی استقلال عنوان کرده که هرگز نمی‌تواند با انتقال ارزشمندترین و موثرترین ستاره تیمش به استقلال موافقت کند و چنین اجازه‌ای را صادر نمی‌کند.

نصیرزاده که پیشتر و در چندین مرتبه در رسانه‌ها ریکاردو آلوز را به عنوان مهره غیرقابل فروش تیمش خوانده بود، در این تماس با حفظ احترام و جایگاه سرمربی استقلال از ملاحظات کاری خود پیرامون حفظ منافع باشگاه تحت مدیریتش سخن به میان آورد و ساپینتو را متقاعد کرد که اجازه موافقت با چنین انتقالی را ندارد.

1794103

اما آنچه در این بین جالب بود، نه مخالفت قابل پیش‌بینی نصیرزاده با انتقال بهترین بازیکن تیمش به استقلال که نفس کار ریکاردو ساپینتو پرتغالی به عنوان یک سرمربی خارجی شاغل در فوتبال ایران بود.

موضوعی که نمایانگر عمق دغدغه‌های ساپینتو برای بهبود شرایط تیمی استقلال و پر کردن خلاء یک بازیساز در ترکیب این تیم و البته میزان علاقه این سرمربی به بازیکن هموطنش است. بازیکنی که در جریان دیدار جام حذفی با او چالشی عجیب هم داشت و در نهایت با دخالت داوران ماجرا ختم به خیر شد و در انتهای بازی به یک گفتگوی سرپایی و دوستانه بدل گشت.

1794105



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید