تنها راه صافی و احیا مو، کراتین مو

0
69


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تنها راه صافی و احیا مو، کراتین مو

باتوجه به این که امروزه انواع محصولات صافی و احیا مو بسیار زیاد شده است داشتن موهای صاف و ابریشمی کار سختی نیست. اما به دلیل تنوع در مارک های کراتین مو باید هنگام خرید این محصولات به نکات زیادی توجه کنید. معیار های مهم درخصوص خرید محصولات صافی و احیا مو، کیفیت، ماندگاری ، فرمالدهید، است که باعث شده قیمت و کیفیت متفاوتی داشته باشند فروشگاه کراتینه مو دارای انواع محصولات صافی و احیا با کیفیت و قیمت مناسب است که در این مقاله به معرفی آن می پردازیم.

کراتین مو معجزه صافی واحیا مو:

کراتین پروتئین موجود در مو و ناخن است که باعث حفاظت و عدم شکنندگی مو و ناخن میشود. این ماده باعث شادابی و درخشندگی مو میشود. عوامل زیادی مانند قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید ، مواد شیمیایی ، و سبک زندگی باهث میشود کراتین در مو و ناخن کم شود در نتیجه شادابی و سلامت مو از بین میرود.

در سال های اخیر کراتینه مو برای ترمیم موی آسیب دیده و زبر روی کار آمده است. در واقع کراتین مورد نیاز به صورت مصنوعی و با مواد شیمیایی ساخته و برای ترمیم مو به کار میرود به کار گرفته می شود. اما این روش دائمی نیست و بعد از مدتی مو، شفافیت و صافی خود را از دست داده و به ترمیم دوباره نیاز خواهد بود. کراتینه مو که خود به روش های برزیلی و احیایی تقسیم می شود برای ترمیم موهای زنان و مردان به کار می رود. اما همانطور که قبلا ذکر شد، این روش دائمی نیست معمولا بعد ۲ تا ۳ ماه اثر خود را از دست داده و نیاز به شارژ مجدد دارد. موهای ما دارای مواد معدنی و پروتئینی است که وجود این مواد باعث درخشانی و صافی مو میشود. افرادی که موهای وز و فری و شکننده ای دارد این مواد پروتئینی  کم تر در موهایشان وجود دارد بنابراین کراتین مو با انتقال این مواد به موها باعث صافی و احیا مو میشود.  کراتین مو باید توسط افراد متخصص انجام شود تا باعث آسیب به موها نشود.

امروزه کراتین مو یکی از روش های محبوب برای صافی و احیا مو است. این روش به دلیل ماندگاری بالا نسبت به سایر روش ها طرفداران بیشتری دارد. همان طور که میدانید صافی مو به چند روش مانند : سشوار ، اتومو ف انواع شامپو ها امکان پذیر است که همه این روش ها زمان بر و موقتی بود و باعث سوختگی مو ، خشکی و وز شدن مو ، و آسیب به ریشه مو میشود.

بهترین مواد کراتین مو را بشناسید :

مهم تریم چیز برای کراتین مو استفاده از مواد با کیفیت و شناخت درباره ان ها است که برخی افراد فکر می کنند اگر یک مواد کراتین مو با کیفیت پیدا کنند برای همه با هر نوع مویی میتوانند استفاده کنند. ولی این باور غلط است هر شخص باتوجه به نوع مو ( معمولی ، چرب ، خشک ) باید از مواد مطابق با مو خود استفاده کند. شرکت سازه کراتین مو دارای مدل های مختلفی از مواد کراتین مو هستند که برای یک مدل مو خاص با ویزگی های مختلف تولید شده است.

برخی از مواد کراتین دارای صافی بیشتر و برخی دارای تقویت کنندگی بیشتر هستند. بعضی از این مواد دارای بوی تند و برخی دارای بوی ملایم هستند که هر یک از این ویژگی های نام برده دلیل خوب و یا بد بودن مواد کراتین مو نیستند.

ریباندینگ یکی از محصولات صافی مو :

ریباندینگ یکی از محصولات صافی مو است که ساختار مو آسیب دیده و مرده را باتوجه به موادی که دارد به موهای صاف و ابریشمی تبدیل می کند. این محصول یکی از بهترین روش درمانی برای موهای وز، فر دار و مجعد است.

ریبانیدنگ طی فرایند شیمیایی بافت مو را دچار تغیر می کند یعنی به بازسازی پیوند های فولیکول مو می پردازد. که در نتیجه باعث نرمی و صافی مو میشود.

اگر موهایی مجعد و وز دارید و تمایل دارید که آن را صاف کنید، می توانید از روش کراتین صافی بهره بگیرید. در این مرحله ابتدا موهای شما احیا می شوند و در مرحله بعد با مواد شیمیایی صاف می شوند. در این روش صاف کردن موها اولویت دارد.

انواع محصولات احیا مو :

بوتاکس مو

بوتاکس مو یک روش درمانی عمیق است که فیبرهای مو را با فیلر کراتین می پوشانند تا موهای آسیب دیده و شکننده با مواد بوتاکس مو پر شوند درنتیجه موهای پر حجم و درخشانی خواهید داشت.

فروشگاه کراتین مو دارای انواع بوتاکس مو با کیفیت و برند های معتبر مانند: بوتاکس برزیل کاکائو کوربان، نانوبوتاکس مو هونما اورجینال، بوتاکس فلوراکتیور ماندیوکا، و…. است.

بوتاکس سرد مو

بوتاکس سرد مو همان بوتاکس موضعی است که مانند نرم کننده به موها اعمال میشود. این روش نیازی به مراجعه به مراکز درمانی ندارد و جز روش های خانگی است که به راحتی با خرید یک بوتاکس مو سرد از فروشگاه کراتینه مو میتوانید موهای خود را احیا کنید.

تنها راه صافی و احیا مو، کراتین مو

پروتئین مو

امروزه باتوجه به شیوه تغذیه ناسالم و استفاده از مواد شیمیایی ماند انواع رنگ و دکلره ، استفاده زیاد از سشوار و برسهای حرارتی به بافت مو آسیب رسیده و پروتئین موجود در مو از بین میرود. پروتئین تراپی مو یک روش درمان بازسازی کراتین مو است که با ترکیباتی که در مراکز زیبایی به مو ها میزنند بافت مو تقویت شده و باعث ترمیم مو ها میشود.

پلکس مو

پلکس مو برای درمان موهای آسیب دیده بسیار موثر است . این محصول با جدیدترین و موثر ترین مواد بازسازی و احیا باعث میشود پیوند ساقه مو در اثر مواد شیمیایی از بین برود و مشکلاتی مانند وزی و خشکی مو را درمان کند.

پلکس ها وظیفه بازسازی و ترمیم مو را دارند این محصول با نفوذ به مغز مو توانایی ایجاد یک پیوند دی سوافیدی مو را دارند. فروشگاه کراتینه مو دارای انواع پلکس مو با کیفیت و قیمت مناسب مانند : کالر پلکس تک فاز ، پلکس پرایم، اولاپلاکس را دارد.

فیلرتراپی مو

فيلرها در واقع پركننده كانال مو هستند خيلي مواقع موها در اثر زايمان وشير دهي يا بيماري خاص يا دكلره مكرر دچار بي وزني ميشه كه به اين موها پشم گربه اي هم گفته ميشه وقتي مو همه املاح واب وپيگمنت خودش رو از دست ميده بايد توسط موادي اين مواد رو به مو برگردوند تا حالت بي وزني كنترل بشه كه در اين موارد درمان فيلر پيشنهاد ميشه اين درمان كاملا ارگانيك هست وصافي نداره.

یک پرکننده موهای برابر کننده تخلخل حاوی پروتئین های هیدرولیز شده است که به موهای شما چسبیده و قسمت های تخلخل را برای رشته های ضخیم تر و نرم تر پر می کند. از پرکننده پروتئین اغلب قبل از فرایند رنگ استفاده می شود تا از نتایج ناهموار رنگ جلوگیری کرده و موها را از آسیب شیمیایی محافظت کند.

فیلر تراپی برای چه کسانی مناسب است ؟

فیلر تراپی برای کسانی که موهای نازک دارند پیشنهاد میشود زیرا :

    تقویت رشد موها

    افزایش حجم و پرپشتی موها

    یک درمان مکمل برای ریزش مو

    جلوگیری از پیشرفت طاسی در مردان و زنان

    کسانی که کاشت مو انجام داده اند

    افزایش اثرگذاری عمل کاشت مو

تنها راه صافی و احیا مو، کراتین مو

ژلاتین مو

افرادی که دارای مو فرفری و مجعد هستند از فواید ژلاتین مو حتما استفاده کنند این محصول با مواد موثری که دارد موهای آسیب دیده از مواد شیمیایی مانند دکلره ، اشعه مضر آفتاب ، خشکی وشکنندگی مو را از بین میبرد.  افرادی که مدام حمام میروند و موهای مرطوب دارند حتما از ژلاتین مو ژلاتینا آبرسان معجون عشق، ژلاتینا ماتیزادورا که در فروشگاه کراتینه مو موجود است استفاده کنند.

توچه داشته باشید که محصولات خریداری شده صافی و احیا مو باید با کیفیت و از برند های معتبر باشد زیرا اگر از مواد بی کیفیت استفاده شود باعث آسیب دیدگی شدید تر مو های می شود پس بهتر است که علاوه بر قیمت به کیفیت این محصولات توجه کافی داشته باشید. فروشگاه کراتینه مو توانسته با انواع محصولات با کیفیت و برند معتبر اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

منبع : /keratinemo.com

 

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید