توصیف روزنامه جام جم از جشنواره فیلم فجر؛ پرشور و پررونق!

0
88


|


۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۱۹:۳۰:۰۵

|

|





روزنامه جام جم جشنواره فیلم فجر امسال را «پرشور و پررونق» توصیف کرد.




توصیف روزنامه جام جم از جشنواره فیلم فجر؛ پرشور و پررونق!


|


۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۱۹:۳۰:۰۵

در حالی که بسیاری از تحلیلگران و ناظران جشنواره فیلم فجر امسال را کم‌رونق می‌دانند و معتقدند هم هنرمندان و هم مردم استقبالی از جشنواره نداشته‌اند اما روزنامه وابسته به سازمان صداوسیما این جشنواره را «پرشور و پررونق» توصیف کرده است!

به گزارش جام جم، جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به‌ عنوان بزرگ‌ترین رویداد تئاتری کشور، امکان مهمی برای رونق‌بخشی به تولید هنرمندانه آثار نمایشی و تجلی اشتیاق گروه‌های تئاتری سراسر کشور برای تبادل تجربه و هنر با یکدیگر و ایجاد ارتباطی متفاوت با مخاطبان این هنر است. موضوعی که گرچه در ۱۰سال اخیر آنگونه که باید بدان توجه نمی‌شد اما دست‌اندرکاران جشنواره تلاش کردند در چهل و یکمین جشنواره با یک بازگشت به گذشته موفق، به این مهم دست یابند.

این روزنامه گزارش «جشنواره تئاترفجر پرشور و پررونق» را اینگونه ادامه داده است: در حقیقت یکی از مهم‌ترین ویژگی چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را باید بازگشت این رویداد به دوره سی‌ویکم و ادوار ماقبل آن دانست. ادواری که آثار حاضر در مهم‌ترین رویداد تئاتری کشور با اتکا به آثار تولیدی برای این جشنواره پیش روی مخاطبان قرار می‌گرفت.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید