سردار تماشاگر بازی پرگل بوندس لیگا

0
81



کد خبر : ۱۸۶۶۲۴۹ |
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۱ |
۶۹۶ بازدید |

۰
دیدگاه


مهاجم ایرانی بایر لورکوزن فرصت بازی مقابل مونشن گلادباخ را به دست نیاورد.

سردار تماشاگر بازی پرگل بوندس لیگا

به گزارش “ورزش سه”، سردار آزمون قبل از اینکه در جام جهانی ۲۰۲۲ برای تیم ملی ایران به میدان برود، در ۱۱ مسابقه رسمی پیاپی نتوانست به دلیل آسیب دیدگی در ترکیب بایر لورکوزن قرار بگیرد و در هشت دیدار بوندس لیگا و سه بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا غایب بود که عدم حضورش در میادین امشب هم با نیمکت نشینی او برابر مونشن گلادباخ تداوم پیدا کرد.

تیم فوتبال بایر لورکوزن در حالی که پس از مدت ها سردار آزمون را جزو فهرست و نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۰ امشب در نخستین بازی سال ۲۰۲۳ در بوندس لیگا آلمان، یکی از دیدارهای هفته شانزدهم را در ورزشگاه بوروسیا پارک مقابل تیم مونشن گلادباخ برگزار کرد.

شاگردان ژابی آلونسو که طی سه هفته گذشته بوندس لیگا آلمان موفق به کسب سه پیروزی پیاپی شده و به استقبال تعطیلات رفته  بودند، در شروع مجدد بازی ها نیز توانستند در یک رقابت نزدیک در زمین مونشن گلادباخ به پیروزی دست پیدا کنند.

تیم فوتبال بایر لورکوزن که کاملا از بحران خارج شده و روند خوبی پیش گرفته، با کسب پیروزی ۳ بر ۲ مقابل مونشن گلادباخ که ششمین برد این فصل آنها بود، ۲۱ امتیازی شد و به رده نُهم جدول بوندس لیگا آلمان صعود کرد.

سردار آزمون، ستاره ایرانی بایر لورکوزن که در این فصل ۹ بار در بوندس لیگا به میدان رفته، امشب مقابل مونشن گلادباخ فرصت بازی به دست نیاورد و تا پایان نیمکت نشین بود.

1794205



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید