علیرضا جهانبخش در نقش زیدان ظاهر شد! (عکس)

0
75



کد خبر : ۱۸۶۶۲۲۷ |
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۶ |
۷٫۳K بازدید |

۱
دیدگاه

حرکت عجیب ستاره ایرانی مقابل آژاکس؛


حرکت غیرمنتظره ملی‌پوش ایرانی فاینورد مقابل آژاکس او را تبدیل به سوژه عکاسان هلندی کرد.

علیرضا جهانبخش در نقش زیدان ظاهر شد! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا جهانبخش دو هفته قبل با حضور تعویضی مقابل اوترخت و گلزنی در لحظات پایانی که فاینورد را از شکست نجات داد، در دو دیدار اخیرشان به ترکیب رسید و نمایش تاثیرگذاری با ثبت یک پاس گل داشت که امروز هم در جدال حساس با آژاکس از ابتدا در زمین قرار گرفت ولی این بار با یک حرکت دیگر غیر از گل یا پاس گل خبرساز شد.

تیم فوتبال فاینورد در شرایطی که علیرضا جهانبخش را برای سومین مسابقه پیاپی در ترکیب داشت، از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم د کویپ به مصاف مقابل آژاکس رده چهارمی رفت و حساس‌ترین بازی هفته هفدهم و پایانی نیم‌فصل اول لیگ اردیویسه هلند را برگزار کرد که این دیدار بدون برنده خاتمه یافت.

بازیکنان فاینورد در دقیقه ۱۵ با یک کار ترکیبی دیدنی قصد ایجاد موقعیت از جناح راست زمین را داشتند که مدافع آژاکس مانع از پیشروی علیرضا جهانبخش و خلق فرصت این بازیکن شد تا فقط یک کرنر به سودشان اعلام شود.

1794151

جهانبخش که انگیزه زیادی برای خودنمایی دوباره در ترکیب فاینورد و تثبیت جایگاهش در ترکیب این تیم داشت، علاوه بر حضور موثر در فاز هجومی، سعی داشت در کارهای دفاعی نیز مشارکت داشته باشد که یکی از آنها در دقیقه ۲۴ اتفاق افتاد و البته یک اخطار هم برای او به همراه آورد.

درحالی‌که بازیکنان فاینورد یک مثلث با حضور جهانبخش پشت محوطه جریمه آژاکس شکل داده و به دنبال ایجاد موقعیت بودند، پاس اشتباه کاپیتان فاینورد کاری کرد تا تیم حریف در آستانه یک ضدحمله سریع قرار بگیرد، اما جهانبخش با سرعت بالای خود توپ‌ربایی کرد و به سمت عقب و میانه زمین برمی‌گشت که در همین حین، یورین تیمبر او را سرنگون کرد.

یورین تیمبر، مدافع میانی پیشتاخته آژاکس با قفل کردن هر دو دست خود دور بدن جهانبخش او را روی زمین انداخت و اجازه نداد این بازیکن دریبل‌زنی خود را انجام دهد، اما همین اتفاق با واکنش عجیب‌تر ملی‌پوش ایرانی فاینورد همراه بود.

1794152

جهانبخش که نسبت به حرکت مدافع آژاکس به شدت عصبانی بود، سریع از روی زمین بلند شد و مشابه حرکت زیدان در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ مقابل ماتراتزی، ضربه‌ای با سر به صورت یورین تیمبر زد تا برای لحظاتی یک درگیری فیزیکی در میانه زمین بین بازیکنان دو تیم با پایه‌گذاری این ملی‌پوش ایرانی شکل بگیرد.

داور در این صحنه با ملاحظه و گذشت از ضربه شدید زده‌شده، جهانبخش و تیمبر را با کارت زرد جریمه کرد و بازی دوباره به جریان افتاد.

1794153

جهانبخش در دقیقه ۳۳ با یک شوت محکم دروازه آژاکس را تهدید کرد که با بدشانسی ضربه او تبدیل به گل نشد، اما یک دقیقه پس از آن فاینورد توانست توسط ایگور پیکسائو به گل اول بازی دست پیدا کند.

داوی کلاسن در دقیقه ۷۱ گل تساوی آژاکس را به ثمر رساند و علیرضا جهانبخش هم ۱۰ دقیقه بعد تعویض شد و در نهایت، این دیدار جذاب و نزدیک با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا فاینورد نیم‌فصل اول لیگ اردیویسه را با ۳۸ امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول تمام کند.

1794154



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید