قاسمپور: از نفت بروید و بیش از این خرابکاری نکنید

0
76



کد خبر : ۱۸۶۶۰۴۶ |
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰ |
۷۸۰ بازدید |

۰
دیدگاه

کرار را بهانه کردند بازیکن عراقی نگیریم


ابراهیم قاسمپور، مدیر فنی سابق نفت آبادان، انتقادات تند و تیزی به مدیران فعلی باشگاه وارد کرد.

قاسمپور: از نفت بروید و بیش از این خرابکاری نکنید

به گزارش “ورزش سه” باشگاه صنعت نفت آبادان در لیگ بیست و دوم شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد. برزیلی‌ها بعد از اینکه فصل را با رضا پرکاس شروع کرده به دلیل عدم کسب نتایج مناسب او را برکنار و فیروز کریمی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند.

کریمی نیز چندان در آبادان دوام نیاورد و بعد از ۴ مسابقه جای خود را به تاوارس برزیلی داد. نفتی‌ها اگر چه با مرد برزیلی به ثبات نسبی رسیده‌اند اما این باشگاه با نظر مربی خود اقدام به جذب یک بازیکن کروات کرد که اجازه بازی برای نفت را به دست نیاورد.

به همین دلیل با ابراهیم قاسمپور، مدیر فنی سابق صنعت نفت گفت و گو داشتیم و او درباره مشکلات به وجود آمده در خصوص جذب بازیکنان خارجی گفت: من در جریان امور باشگاه نیستم . از روزی که آقای پارو به عنوان مدیر این باشگاه انتخاب شدند من طی نامه ای از سمت خود استعفا داده‌ام اما بعد از یک ماه آقای پارو با من تماس گرفت و قرار شد با هم جلسه بگذاریم و هنوز منتظر هستیم. من هم در خصوص این بازیکن در خبرها شنیده ام.

او در ادامه گفت : در زمان حضور رضا پرکاس نیز دقیقا همین مشکل را برای او ایجاد کردند. من دوست ندارم حرفی بزنم که حاشیه ایجاد شود و فردا بگویند تو تیم را به حاشیه برده‌ای. اما پرکاس نیز دو بازیکن را مدنظر داشت که آقایان آنقدر گیر دادند و تبصره آوردند که بازیکنان رفتند. حالا هم همین بلا را بر سر تاوارس می‌آورند. در این باشگاه شما به زور بودجه می‌گیرید برای میلیون به میلیون آن باید کلی دوندگی کنید تا پول بگیرید اما آقایان به همین راحتی پول باشگاه را حیف و میل می‌کنند. آقایان از خواب خرگوشی بیدار شوید.  مدیریت کارشکنی کرده و حالا باید پاسخگو رسانه‌ها، هواداران و مردم آبادان باشد. آقایانی که صندلی گرفتند حالا کجا هستند . تیم علی رغم همه مشکلاتی که داشت خوب بسته شد ولی حالا در خطر سقوط قرار دارد و مشخص است مشکل از مدیریت بوده و نه کسی دیگر.

1793883

مدیر فنی سابق باشگاه صنعت نفت که از اتفاقات پیش آمده ناراحت بود، صحبت خود را اینگونه ادامه داد: ما یک مربی بدنساز و یک مربی دروازه‌بانان از کشور برزیل با نظر سرمربی تیم به خدمت گرفتیم که حداقل روی هم رفته ۵۰ سال سابقه کار دارند. مدیریت باشگاه چطور با این مربیان که با باشگاه قرارداد داشتند و کارایی خود را نشان داده بودند، تسویه حساب کردند و دو مربی را جایگزین آنها کرده‌اند که توانایی ندارند؟ بعد پرکاس را اخراج کرده و رفته‌اید مربی‌ای آورده‌اید که نتایج بدی گرفت و بعد از ۴ هفته او را هم بیرون کردید. جالب است شما چطور یک مربی برزیلی را می‌آورید و بعد دو مربی برزیلی قبلی که در باشگاه بوده را بیرون می‌کنید و دوستان خود را سر کار می‌آورید؟

قاسمپور در خصوص مخالفتش با حضور فیروز کریمی بر روی نیمکت صنعت نفت گفت: در خصوص حضور ایشان در تیم با من به عنوان مدیرفنی باشگاه هیچ صحبتی نشد. من نیز تصمیم گرفتم دخالتی در امور باشگاه نکنم. من نیز گزارش ۶ هفته ابتدایی که در تیم حضور داشتم را به باشگاه دادم و طی نامه‌ای در خصوص همکاری با باشگاه خواستار تعیین تکلیف شدم که هیچ کس به ما جوابی نداد. چه کسی پاسخگوی این بی در و پیکری به وجود آمده، است؟ در زمان حضور پرکاس ما دنبال جذب بازیکن عراقی بودیم به ما گفتند بازیکنان عراقی مثل جاسم کرار می‌آیند و کارهایی می‌کنند که نمی‍شود جمع کرد.  من گفتم چرا همه را کرار می‌بینید ؟ مگر مهند مهدی، عماد رضا، بشار رسن بد بودند؟ مگر همین حالا صفا هادی در تراکتور بازی نمی‌کند؟ او اهل این کارهاست ؟ فقط بهانه آوردند و همه را فراری دادند. الان هم می‌دانستند چه بازیکنی را در چه پستی می‌خواهند که باز گند کاری کردند. اینکه شما تخصص کاری را ندارید و در آنجا حضور دارید این گناه است. اگر نمی‌توانید کار کنید بروید تا کار دست اهلش باشد.

او در پایان مصاحبه‌ی انتقادی خود گفت: فوتبال در کشور ما یک ورزش درآمدزا نیست و فقط هزینه است. نفت آبادان نیز فقط اسم نفت را یدک می‌کشد و هیچ درآمدی از نفت ندارد. به خدا نمی‌دانید دوستان شبانه روز در تلاش هستند و به هرکس رو می‌زنند و با چه مشقتی پول تهیه می‌کنند و چه دردسری دارند. حالا چطور عده‌ای به خودشان اجازه می‌دهند انقدر ساده پول را حیف و میل می‌کنند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید