تصمیم دی‌ماریا بعد از کسر ۱۵ امتیاز از یووه

0
80



کد خبر : ۱۸۶۶۲۷۹ |
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۲ |
۱٫۵K بازدید |

۰
دیدگاه

از بودن در این جا راضی‌ام و می‌خواهم بمانم


آنخل دی ماریا بعد از مساوی با آتالانتا تاکید کرد که کسر ۱۵ امتیاز از یوونتوس تاثیری در آینده او ندارد و همچنان از شرایط خود راضی است.

تصمیم دی‌ماریا بعد از کسر 15 امتیاز از یووه

به گزارش “ورزش سه”، این یک بازی بسیار سرگرم کننده و زیبا بود که امروز عصر با شش گل (مساوی ۳-۳) و موقعیت های گل متعدد به پایان رسید. آنخل دی ماریا بعد از این دیدار گفت:” بازی فوق العاده ای بود. ما اشتباهاتی مرتکب شدیم اما در کنار آن، کارهای خوب زیادی هم انجام دادیم.”

او در رابطه با کسر ۱۵ امتیاز و احتمال کسب سهمیه اروپا در این شرایط گفت:” سقوط ناگهانی در جدول به خاطر کسر ۱۵ امتیاز، خیلی سخت است. اما اگر با این ذهنیت که هیچ چیز غیرممکن نیست، به کار خود ادامه دهیم، حتما موفق خواهیم شد.”

1794278

قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر افزود:” یوونتوس یک تیم قوی با ذهنیت برنده است که با وجود سقوط به دست های پایین تر در گذشته توانست دوباره به سطح اول برگردد. نکته مهم حفظ اتحاد و ادامه کار با همراهی هواداران است.”

آیا این وضعیت روی تصمیماتت در مورد آینده حرفه ای تأثیر می گذارد یا خیر. پاسخ دی ماریا به این سوال چنین بود:” با وجود این همه مشکل، الان زمان مناسبی برای حضور در این جا یووه نبود. البته یوونتوس یک باشگاه بزرگ است و مهم این است که بتوانیم در قالب یک تیم، قوی بمانیم و به ارائه بهترین عملکردها ادامه دهیم.”

1794279

او زننده گل اول یووه مقابل آتالانتا از روی نقطه پنالتی بود، در پایان در خصوص تصمیم احتمالی اش برای خروج از یووه تاکید کرد:” تصمیمات من همیشه با در نظر گرفتن شرایط خانواده ام است و از بودن در ایتالیا راضی هستند. یوونتوس بزرگترین باشگاه ایتالیا و یکی از قدرتمندترین باشگاه های اروپاست بنابراین ما همه از حضور در آن خوشحالیم.”



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید