سوال یک روزنامه از مسئولان دانشگاه امام صادق؛ هنوز که اطلاعات هک شده منتشر نشده، پس چرا نگرانید؟!

0
77


|


۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۹:۲۰:۴۸

|

|





روزنامه آرمان ملی نوشت: تاکید دانشگاه امام صادق(ع) بر مخدوش بودن اطلاعاتی که شاید از سوی هکرها منتشر شود، قابل تامل است، چرا که هنوز هیچ اطلاعاتی منتشر نشده که قابل تکذیب باشد و از سوی دیگر چه اطلاعاتی وجود دارد که انتشار احتمالی آنها سبب نگرانی برخی مسئولان دانشگاه شده است؟




سوال یک روزنامه از مسئولان دانشگاه امام صادق؛ هنوز که اطلاعات هک شده منتشر نشده، پس چرا نگرانید؟!


|


۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۹:۲۰:۴۸

روزنامه آرمان ملی با اشاره به هک سایت دانشگاه امام صادق و اطلاعیه این دانشگاه درباره اینکه اطلاعات منتشر شده احتمالی، مخدوش است از مسئولان این دانشگاه پرسیده: هنوز که اطلاعاتی منتشر نشده پس برای چه نگرانید؟!

به گزارش آرمان ملی، تاکید دانشگاه امام صادق(ع) بر مخدوش بودن اطلاعاتی که شاید از سوی هکرها منتشر شود، قابل تامل است، چرا که هنوز هیچ اطلاعاتی منتشر نشده که قابل تکذیب باشد و از سوی دیگر چه اطلاعاتی وجود دارد که انتشار احتمالی آنها سبب نگرانی برخی مسئولان دانشگاه شده است؟ شاید برنامه‌ریزی‌‌هایی در ساختمان سبز نزدیک پل مدیریت صورت می‌‌گیرد که گمانه نگرانی از انتشار محتوای آن در بیانیه این دانشگاه مطرح است. با توجه به عملکرد فارغ‌‌التحصیلان دانشگاه امام‌صادق(ع) اکنون این گمانه مطرح است که جلساتی میان آنها در این دانشگاه تشکیل و تصمیم‌گیری‌‌هایی شده است چرا که رفتار و عملکرد آنها شباهت زیادی به هم دارد که می‌‌تواند نتیجه یک هماهنگی باشد. شاید سخنرانی‌‌ یا جلسات مهم دیگری در دانشگاه امام‌صادق(ع) برگزار شده که باهک‌شدن سایت این دانشگاه محتوای آنها علنی می‌‌شود. مهمانان خاص هم شاید به این دانشگاه آمده باشند که لزومی به اعلام عمومی آنها نبود.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید