مشکل ما نداشتن مسی و رونالدو است

0
86


|


۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۲۳:۱۱:۰۶

|

|



حمله دبیرکل حزب‌الله به عربستان بابت خرید کریستیانو رونالدو


حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، می‌گوید در حالی که لبنان و مصر نیازمند کمک اقتصادی هستند، عربستان سعودی برای «بازی فوتبال» صدها میلیون دلار هزینه می‌کند.




حسن نصرالله: مشکل ما نداشتن مسی و رونالدو است


|


۱۴۰۱/۱۱/۰۲ ۲۳:۱۱:۰۶

حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، می‌گوید در حالی که لبنان و مصر نیازمند کمک اقتصادی هستند، عربستان سعودی برای «بازی فوتبال» صدها میلیون دلار هزینه می‌کند.

به گزارش شبکه سی‌ان‌ان فعالان فضای مجازی عرب‌زبان کلیپی از آخرین سخنرانی حسن نصرالله دست‌به‌دست می‌شود که او در اشاره به کریستیانو رونالدو، فوتبالیست پرتغالی که باشگاه سعودی النصر به خدمتش گرفته است، عربستان و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را به خاطر کمک نکردن به لبنان و کشورهای نیازمند عربی سرزنش می‌کند.

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، پس از شکست کشورش در رقابت‌های یک‌هشتم جام جهانی فوتبال، همراه با خانواده خود راهی سعودی شدهاست.

حسن نصرالله در سخنان خود که از المنار، شبکه تلویزیونی سازمان او پخش می‌شد، به‌طور تلویحی از عربستان انتقاد کرد که برای جذب بازیگران بزرگ و محبوب مصری هزینه نکرده در حالی که اقتصاد مصر نیز «در آستانه فروپاشی است». او گفت این بدبختی ماست که رونالدو یا مسی نداریم.

 

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید