کری‌خوانی کاپیتان آرسنال برای سیتی: برایمان مهم نیستند!

0
104



کد خبر : ۱۸۶۶۳۹۵ |
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۹ |
۱۸۲ بازدید |

۰
دیدگاه


مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، می‌گوید توپچی‌ها به منچسترسیتی اهمیت نمی‌دهند و احساس نمی‌کنند در کورس قهرمانی لیگ برتر تحت فشار هستند.

کری‌خوانی کاپیتان آرسنال برای سیتی: برایمان مهم نیستند!

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال دیشب با یک پیروزی دراماتیک مقابل منچستریونایتد که با نتیجه ۳-۲ به دست آمد، جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم کرد و با وجود پیروزی سیتی در بازی دیروزش آرسنالی‌ها در حال حاضر با اختلاف پنج امتیاز در صدر جدول لیگ برتر ایستاده‌اند.

1794506
1794507

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، می‌گوید پیش از شروع دیدار دیشب تیمش مقابل منچستریونایتد، خبر پیروزی منچسترسیتی مقابل ولوز روی او و هم‌تیمی‌هایش تاثیری نگذاشته است. خبرنگاران به اودگارد گفتند احتمالا پیروزی شاگردان گواردیولا باعث شده آرسنال با اشتیاق بیشتری برای پیروزی تلاش کند، ولی کاپیتان توپچی‌ها گفت آرسنال به آنچه پپ و تیمش انجام می‌دهند بی‌توجه است.

1675122

کاپیتان توپچی‌ها گفت: “راستش را بخواهید، ما نه به سیتی اهمیت می‌دهیم نه هیچ تیم دیگری. انتظار داشتیم در بازی دیروزشان برنده بشوند و بنابراین تعجب نکردیم. تمرکز ما فقط روی بازی خودمان بود. می‌خواستیم هر طور شده برنده بشویم و همین کار را کردیم. از بردی که مقابل یونایتد به دست آوردیم خیلی راضی هستیم و فکر می‌کنم این پیروزی به ما کمک خواهد کرد.”

آرسنال با پیروزی دیشب مقابل یونایتد، درحالی‌که فصل لیگ برتر به نیمه راه رسیده، ۵۰ امتیازی شد. این آماری است که در تاریخ باشگاه آرسنال سابقه نداشته است. توپچی‌ها حالا با تیم سوم جدول ۱۱ امتیاز فاصله دارند. ولی اودگارد می‌گوید اینکه معتقد باشیم کورس قهرمانی تنها بین دو تیم آرسنال و سیتی خواهد بود حکم دادن زودهنگام است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید