پیروزی پرگل پاریس با گلات امباپه (عکس)

0
74



کد خبر : ۱۸۶۶۴۴۴ |
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۹ |
۵K بازدید |

۰
دیدگاه

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه


پاری‌سن‌ژرمن با کسب برتری ۷-۰ مقابل پی‌ دو کاسل به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه صعود کرد.

پیروزی پرگل پاریس با گلات امباپه (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم پاری‌سن‌ژرمن در یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فرانسه میهمان یک حریف ناشناخته به نام پی دو کاسل بود؛ تیمی آماتور از شهری کوچک که بازیکنانش را نفراتی تشکیل می دهند که هر کدام شغل های دیگری جز فوتبال دارند. شاگردان گالتیه برای شکست دادن پی دو کاسل کار سختی نداشتند و به برد ۷-۰ دست یافتند.

پی دو کاسل که به خاطر نداشتن ورزشگاه اختصاصی استاندارد، در زمین تیم لانس از پاریس پذیرایی می کرد، در نیم ساعت نخست بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شد. در ادامه اما با به کار افتادن موتور گلزنی امباپه، شاهد رقم خوردن بردی پرگل برای میهمان بودیم.

گل اول این دیدار را کیلیان امباپه در دقیقه ۲۹ به ثمر رساند. بعد از چند حمله ناکام پاریس، مندز با یک نفوذ سریع از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و سپس به امباپه پاس داد؛ شوت تک ضرب ملی پوش فرانسوی PSG روی این پاس بعد از برخورد به مدافع حریف به گل اول بازی منجر شد.

1794592

چهار دقیقه بعد، نیمار روی یک همکاری زیبا با امباپه با دروازه بان حریف تک به تک شد و پس از یک تو سر توپ زیبا، با ضربه ای دقیق گل دوم را برای پاریس به ثمر رساند. تنها یک دقیقه بعد از این گل، امباپه در موقعیت تک به تک و با ضربه چیپ گل سوم را به ثمر رساند.

1794590

این پایان کار در نیمه اول نبود و شاگردان گالتیه با تداوم حملات خود در دقیقه ۳۹ می رفتند به گل چهارم برسند اما ضربه نیمار از دو قدمی دروازه به بیرون رفت؛ دو دقیقه بعد از این موقعیت سوزی بزرگ، پاریس گل چهارم را توسط امباپه به ثمر رساند. او این گل را روی پاس نیمار و یک ضربه چیپ دیگر در موقعیت تک به تک به ثمر رساند.

1794591

پاریس با وجود برتری چهار بر صفر، نیمه دوم را تهاجمی شروع کرد و در همان دقایق نخست چند موقعیت خوب گلزنی از جمله شوت خطرناک سانچز از پشت محوطه جریمه را روی دروازه حریف ایجاد کرد.

1794595

حملات پاریس در دهمین دقیقه از نیمه دوم بالاخره به گل ختم شد. امباپه بازهم زننده این گل بود. او در موقعیت تک به تکی دیگر، ترجیح داد دروازه بان را دریبل کرده و متفاوت تر از دو گل دیگر، دروازه را باز کند.

1794594

در دقیقه ۶۴ بازی نیمار با یک حرکت تکنیکی وارد محوطه جریمه شد و بعد از دریبل دروازه بان، توپ را در دهانه دروازه به کارلوس سولر پاس داد تا این بازیکن با پشت پا، گل ششم را به ثمر برساند.

1794593

در شرایطی که هواداران پی دو کاسل نگران دورقمی شدن نتیجه بودند، پاریس در دقایق باقی مانده، حالت تهاجمی خود را حفظ کرد و در دقیقه ۷۹ روی ارسال زیبای سولر و ضربه تمام کننده امباپه برای هفتمین بار دروازه حریف را باز کرد؛ شوت از راه دور ویتینا که با واکنش زیبای گلر حریف همراه شد، پایان بخش این دیدار پرگل بود که به برتری هفت بر صفر پاریس و صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی منجر شد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید