افزایش تقاضای زغال، فرصتی عالی برای کسب درآمد از تولید آن

0
71


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

افزایش تقاضای زغال، فرصتی عالی برای کسب درآمد از تولید آن

آیا می‌دانستید استفاده از زغال فشرده نه تنها در مصارف خانگی، بلکه در هنر و صنعت نیز رواج دارد؟ شاید شما هم در نگاه اول به زغال فشرده، با خود فکر کنید که این ماده سیاه رنگ، فقط در مصارف خانگی کاربرد دارد. اما با کمی تحقیق می‌توان دریافت که این نوع زغال، کاربردهای فراوانی در زمینه‌های صنعتی و حتی هنری مثل نقاشی با زغال دارد.

همین کاربردهای فراوان، باعث می‌شود تا زغال فشرده تبدیل به یکی از کالاهای پر تقاضا در داخل و خارج از کشور شود. این تقاضای زیاد زغال نیز فرصتی عالی را برای افراد جویای کار فراهم می‌کند. چون آن‌ها می‌توانند با تولید زغال فشرده به سود چشم‌گیری برسند. در ادامه دلایل تقاضای زیاد زغال و همچنین مزایای راه‌اندازی خط تولید زغال فشرده را توضیح می دهیم.

دلایل تقاضای زیاد زغال فشرده

افزایش تقاضای زغال، فرصتی عالی برای کسب درآمد از تولید آن

در گذشته از زغال‌های طبیعی برای مصارف گوناگون استفاده می‌شد. افراد برای تولید این نوع زغال، باید از چوب درختان استفاده می‌کردند و همین کار باعث قطع درختان و آسیب به محیط زیست می‌شد. اما رفته رفته زغال فشرده با مزایای زیادش باعث شد که افراد استفاده از آن را به زغال طبیعی ترجیح دهند.

زغال فشرده بدون قطع هیچ‌گونه درختی تولید می‌شود. به علاوه این نوع زغال، مزایای کاربردی و منحصر به فرد دیگری نیز نسبت به زغال طبیعی دارد. همین ویژگی‌ها باعث می‌شود که تقاضا برای زغال فشرده در میان مردم بیشتر شود. برخی از این مزایا در زیر آمده‌اند:

·      دوام بیشتر

جالب است بدانید که دوام زغال فشرده، حداقل سه برابر بیشتر از زغال طبیعی است. دلیل این ویژگی، استفاده از مقدار زیادی خاک زغال برای تولید زغال فشرده است.

·      حرارات بالاتر

زغال فشرده، حرارتی بالاتر تا میزان ۳ برابر نسبت به زغال طبیعی دارد. به همین دلیل هنگام استفاده از آن نیازی به باد زدن زغال برای برافروختنش ندارید.

·      خاموش نشدن زغال پس از اشتعال

این را فراموش نکنید که زغال فشرده تا هر زمان که شما بخواهید روشن می‌ماند. مگر این‌که خودتان به صورت دستی، با سرپوش زغال را خفه کرده یا با آب آن را خاموش کنید.

·      قابل استفاده بودن بعد از خاموش شدن

شما می‌توانید از زغال فشرده تا چند بار استفاده کنید. چون مقاومت و دوام آن بالاست و ویژگی‌های اشتعال‌پذیری خود را بعد از یک بار استفاده، از دست نمی‌دهد.

·      داشتن قطعاتی با اندازه یکسان

با قرار دادن کمی زغال طبیعی در کنار زغال فشرده، متوجه می‌شوید که این نوع زغال برخلاف زغال طبیعی، قطعاتی منظم و به اندازه دارد. همین موضوع باعث می‌شود که این نوع نسبت به زغال طبیعی، بهتر بسوزد و شما بتوانید از آن بهترین و بیشترین استفاده را ببرید.

·      قیمت پایین‌تر زغال فشرده نسبت به زغال طبیعی

یکی از نکات عجیب و فراموش‌نشدنی درباره زغال فشرده، قیمت پایین‌تر آن نسبت به زغال طبیعی است. این زغال، با وجود طرفداران بیشتر، قیمتی پایین‌تر و کیفیتی بهتر نسبت به زغال طبیعی دارد. همین موضوع باعث می‌شود که افراد برای خرید آن رغبت بیشتری نشان دهند.

چگونه می‌توان از تقاضای زیاد زغال فشرده برای راه‌اندازی کسب و کاری پرسود استفاده کرد؟

شاید با خود فکر کنید که تولید زغال چگونه می‌تواند شما را به درآمد بالا برساند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت همیشه وقتی تقاضای محصولی در بازار بالاتر باشد، فروش آن نیز بیشتر است. در نتیجه محصولات تولیدی شما بعد از تولید، به سرعت تبدیل به پول می‌شوند. شما می‌توانید با حداقل سرمایه برای تولید زغال (گسترش نیوز)، از این تقاضای زیاد به عنوان فرصتی استثنایی و جادویی استفاده کنید و درآمدی چند برابری را بعد از چند ماه کار تولیدی، داشته باشید. این کسب و کار، به شما کمک می‌کند تا به چرخه تولید کشور کمک کنید و با به کارگیری افراد دیگر نیز گامی بزرگ در زمینه کارآفرینی و اشتغال‌زایی کشورمان بردارید.

جالب است بدانید که زغال فشرده نه تنها در ایران طرفداران زیادی دارد، بلکه افراد زیادی در کشورهای اطراف نیز نیازمند زغال فشرده هستند. همین موضوع باعث می‌شود که شما پس از تولید زغالی باکیفیت، برای صادرات آن به کشورهای همسایه هم برنامه‌‌ریزی کنید.

همچنین با توجه به افزایش تقاضای جهانی به زغال، این کسب و کار می تواند درآمد دلاری برای شما ایجاد کند.

مزایای خط تولید زغال فشرده

افزایش تقاضای زغال، فرصتی عالی برای کسب درآمد از تولید آن

قبل از تصمیم به راه‌اندازی خط تولید زغال فشرده، بهتر است ابتدا به خوبی با مزایای این کار آشنا شوید. درست است که این کالا در بازار و میان مردم پرتقاضاست. اما شما باید مزایای این کسب و کار را به لحاظ فنی و کارگاهی نیز بررسی کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. در زیر مزایای راه‌اندازی خط تولید زغال فشرده نسبت به زغال طبیعی، برای شما توضیح داده می‌شود:

·      ارزانی و در دسترس بودن مواد اولیه

مواد اولیه مورد استفاده در تولید زغال فشرده، خاک اره، پوست گردو و خاک زغال هستند. این مواد به راحتی و با قیمتی پایین نسبت به مواد اولیه زغال طبیعی یافت می‌شوند. از طرفی دستگاه تولید زغال فشرده نیز این مواد را فشرده کرده و به حالت چوب مورد نیاز برای زغال در می‌آورد.

·      کاهش آلودگی در تولید زغال فشرده

کوره‌های سنتی همیشه دود و آلودگی زیادی را به هوا منتقل می‌کنند. اما در تولید زغال فشرده از کوره صنعتی استفاده می‌شود. این کوره، گاز گلخانه ای ایجاد نمی‌کند و آلودگی کم‌تری هم نسبت به کوره‌های سنتی دارد.

·      بهره‌وری بالا در تولید

در خط تولید زغال فشرده از حرارت غیر مستقیم برای پخت بریکت‌ها استفاده می‌شود. این حرارت، باعث تولید زغال بیشتری شده و به طور کلی بهره‌وری بالایی را نسبت به مصرف انرژی‌هایی چون گاز و برق دارد.

·      نیاز نداشتن به تعداد زیاد پرسنل

دستگاه تولید زغال فشرده، برای تولید زغال نیاز به نیروی انسانی ندارد و برخلاف کوره‌های سنتی، لازم نیست که چند اپراتور در حین کار نزدیک آن باشند. در نتیجه شما می‌توانید با تعداد نیرویی کم، حجم زغال زیادی را تولید کنید.

·      کاهش آسیب به محیط زیست

درب کوره‌های صنعتی تولید زغال به گونه‌ای طراحی شده که هنگام فعالیت، هیچ‌گونه هوایی را وارد نمی‌کند و از طرف دیگر هیچ دودی هم از آن خارج نمی‌شود. این طراحی هوشمندانه، به شما کمک می‌کند تا بدون ایجاد آلودگی و آسیب به محیط زیست، کارگاه خود را فعال نگه دارید.

·      سرعت تولید زیاد زغال

فرآیند تولید زغال فشرده با دستگاه‌های پیشرفته، زمان کم‌تری نسبت به کوره‌های سنتی تولید زغال صرف می‌کند. همین باعث می‌شود که شما بتوانید حجم تولید چشم‌گیری را در زمان کم داشته باشید و از تامین تقاضای مشتری خود باز نمانید.

·      نیازمند بودن حداقل سرمایه برای تولید زغال

این کسب و کار، مواد اولیه ارزانی را لازم دارد. از طرفی دستگاه زغال فشرده دست دوم و نو در قیمت‌هایی به صرفه توسط شرکت‌هایی معتبر به شما عرضه می‌شود و می توانید با توجه بودجه خود این کار را شروع کنید.

شرکت سازه ابتکار ارشد، یکی از بهترین شرکت‌های تولید و عرضه‌کننده دستگاه‌های مختلف صنعتی از جمله دستگاه زغال فشرده دست دوم و نو است. این شرکت، به شما کمک می‌کند تا به راحتی مواد اولیه مورد نیاز خود را برای تولید زغال، تامین کنید.

یکی از دغدغه‌های تولیدکنندگان کسب و کار تولید زغال، به دست آوردن بیشترین سود تولید زغال با کمترین سرمایه است. سازه ابتکار ارشد، با در نظر گرفتن این دغدغه، به شما کمک می‌کند تا دستگاه‌هایی باکیفیت مطلوب و قیمت مناسب را خریداری کنید. این شرکت هم‌چنین با خریداری زغال فشرده تولیدی شما، باعث می‌شود که خیالتان از فروش محصولاتتان نیز راحت باشد.

مزیت همکاری با سازه ابتکار ارشد این است که از صفر تا صد مراحل تولید همراه شماست و شما می توانید آموزش تولید زغال، تامین تجهیزات و مواد اولیه را با کمک آن انجام دهید. این شرکت حتی محصول تولیدی شما را نیز به فروش می رساند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید