بازگشت همزمان دو بازیکن تاثیر گذار به ترکیب استقلال

0
60



کد خبر : ۱۸۶۶۵۲۴ |
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۰ |
۱٫۷K بازدید |

۰
دیدگاه


استقلال پنج شنبه هفته جاری در هفته دوم دور برگشت در استادیوم آزادی پذیرای تیم ملوان خواهد بود.

بازگشت همزمان دو بازیکن تاثیر گذار به ترکیب استقلال

به گزارش “ورزش سه”، ریکاردو ساپینتو به طور حتم استقلال را در مصاف با ملوان با ترکیب متفاوتی به نسبت دیدار با سپاهان به میدان می فرستد به این خاطر که برخی از بازیکنان کلیدی استقلال آماده بازگشت به ترکیب تیم شده اند.

یکی از این بازیکنان عارف غلامی است که مهره موثر و ثابت استقلال در قلب خط دفاعی و در کنار سیلوا بود. او در مصاف دوستانه با هوادار در تعطیلات زمستانی آسیب دید و بعد از دیدار با نساجی برای اولین بار مقابل ملوان در ترکیب استقلال به میدان خواهد آمد. به زعم بسیاری از کارشناسان فوتبال غیبت عارف غلامی در ترکیب استقلال موجب شد توان این تیم در بازیسازی از عقب کاهش یابد و با بازگشت این بازیکن به ترکیب تیم به نظر می رسد ،تیم در فاز فاعی هم عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد. جالب اینجاست در بازی رفت دو تیم در انزلی عارف غلامی روی ضربه ایستگاهی زننده یکی از گل های تیمش بود.

1794700

دیگر بازیکنی که حضورش در ترکیب استقلال شرایط آبی ها را بهتر خواهد کرد، آرش رضاوند است که پیش بینی می شود در مصاف با ملوان از ابتدا در ترکیب تیم به میدان بیاید ،چون در تمرینات روزهای اخیر استقلال دیده نشد که برای کاهش درد زانوی خود دست به اقدامات درمانی بزند. با حضور آرش رضاوند در ترکیب استقلال این تیم در فاز تهاجمی نمایش بهتری خواهد داشت به این خاطر که هافبک رو به جلو است. آرش رضاوند در دربی مصدوم شده بود و غیبت او موجب شد تا ریکاردو ساپینتو تیم را در خط هافبک هر باز ی با یک ایده به میدان بفرستد.

حضور روزبه چشمی هم در ترکیب استقلال حتمی است. بازیکنی که در مصاف با سپاهان ۴ اخطاره شده بود. با حضور این بازیکنان ترکیب استقلال به روزهایی که در سوپر جام قهرمان شده بود و در لیگ برتر سایه به سایه پرسپولیس حرکت می کرد، نزدیک می شود. البته استقلال برای این دیدار هم یکی دو غایب خواهد داشت. گفته می شود سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند و مهدی مهدی پور برای این بازی به حداکثر آمادگی خود نمی رسند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید