خبر خوش برای مس کرمان در آستانه بازی با پیکان

0
67



کد خبر : ۱۸۶۶۵۰۲ |
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۲ |
۳۸۴ بازدید |

۰
دیدگاه


با پیگیری‌های صورت گرفته پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه مس کرمان باز شده تا این تیم بتواند طبق نظر کادرفنی بازیکنان مدنظر خود را جذب کند.

خبر خوش برای مس کرمان در آستانه بازی با پیکان

به گزارش “ورزش سه”، در فاصله ۴۸ ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات باشگاه مس کرمان موفق شد پنجره زمستانی خود را باز کند.

در شرایطی که فرزاد حسین خانی به دنبال تقویت مس کرمان برای نیم فصل دوم است و در این راستا با چند بازیکن نیز توافق نهایی صورت گرفته بود، با مانع بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شده بودند. در این راستا اکنون مدیران باشگاه موفق شدند این مانع را برطرف کنند تا آنها بتوانند از نفرات جدید خود برای بازی با پیکان نیز سود ببرند.

در این زمینه گفته می‌شود با توجه به اینکه مجموعه مس کرمان هنوز به این باشگاه پرداختی نداشته است، محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان با هزینه شخصی (چک شخصی) این مساله را برطرف کرده تا آنها با نفرات مدنظر خود رسما قرارداد امضا کرده و کارت بازی‌شان را دریافت کنند.

مدیران مجموعه مس کرمان البته قول مساعد داده‌اند طی دو روز آینده و با توجه به شرایط حساس این تیم برای نیم فصل دوم، پرداختی مدنظر را در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار داده تا وی موفق شود درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده و آنها با روحیه مناسب آماده جدال با پیکان شوند.

فرزاد حسین خانی تا این لحظه با دو بازیکن داخلی (معین عباسیان و فرزاد جعفری) توافق کرده‌اند و قرار است یک بازیکن استرالیایی و دو برزیلی نیز به جمع نفرات این تیم اضافه شوند. کالی تروئبا مربی اسپانیایی این باشگاه نیز قرارداد خود را به امضا رسانده و با دریافت کارت از سازمان لیگ، از جدال با پیکان قادر خواهد بود در جمع نفرات کادرفنی، فرزاد حسین خانی را همراهی کند.

با این حال مدیران باشگاه مس کرمان امیدوارند در فاصله کوتاه باقی مانده تا جدال با پیکان، مدیران مجموعه پرداختی مدنظر را داشته باشند تا آنها بتوانند درصد قرارداد بازیکنان و نفرات جدید را پرداخت کرده و بعد از برد روحیه بخش مقابل نفت مسجدسلیمان، آماده دومین بازی نیم فصل دوم و دستیابی به امتیاز از این دیدار حساس شوند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید