نفس راحت اینتر: لائوتارو جایی نمی‌رود، راحت باشید

0
88



کد خبر : ۱۸۶۶۶۰۲ |
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۷ |
۲۵۱ بازدید |

۰
دیدگاه


مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، امروز در شهر میلان شایعات درباره جدایی او از نراتزوری را به شدت تکذیب کرد.

نفس راحت اینتر: لائوتارو جایی نمی‌رود، راحت باشید

به گزارش “ورزش سه”، از زمان بازگشت روملو لوکاکو به اینتر شایعاتی درباره جدایی لائوتارو مارتینز مطرح شد و گمان می‌رفت مدیران نراتزوری هم با در اختیار گرفتن لوکاکو مانعی بر سر راه جدایی مهاجم آرژانتینی ایجاد نخواهند کرد.

بعد از این شایعات بود که خبرهایی درباره تمایل چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله چلسی و تاتنهام برای به خدمت گرفتن لائوتارو مطرح شد. بعد از پایان جام جهانی قطر و قهرمانی لائوتارو مارتینز با تیم ملی کشورش این شایعات بیشتر به گوش می‌رسید.

1791667

امروز وقتی الخاندرو کامانو، مدیر برنامه‌های این مهاجم آرژانتینی، در شهر میلان دیده شد رسانه‌ها در ایتالیا کنجکاو شدند که علت حضور او در این شهر و بازدیدش از دفتر باشگاه اینتر چه بوده است؟

مدیر برنامه‌های لائوتارو اما این شایعات را اساسا تکذیب کرد و به خبرنگاران گفت:” لائوتارو به اینتر علاقه دارد و در این هیچ شکی نیست. پوشیدن این پیراهن کار هر کسی نیست. لائوتارو در میلان خوشحال است و احساس می‌کند به او توجه می‌شود و همه دوستش دارند. پس برای چه باید برود؟ کجا برود؟”

لائوتارو مارتینز فصل گذشته بهترین گلزن اینتر در سری آ بود و با به ثمر رساندن ۲۱ گل در نایب‌قهرمانی نراتزوری نقش مهمی بازی کرد. او بعد از چیرو ایموبیله و دوشان ولاهوویچ عنوان سومین گلزن برتر سری آ را به خود اختصاص داد.

1791669



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید