کیش شهر محبوب بنز سواران

0
74


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کمپانی مرسدس بنز تقریبا قدیمی‌ترین شرکت خودروسازی در جهان است که بیش از ۱۳۰ سال قدمت دارد. این میزان از تجربه، به طراحان و مهندسان شرکت کمک کرده تا محصولات تولیدیشان همواره سرآمد بازار باشند. خودروهای ساخت این کمپانی آلمانی در سراسر جهان، از جمله ایران طرفداران بسیاری دارد؛ اما از آنجایی که معمولا جزء محصولات گران و لوکس بازار هستند خریدشان برای هر کسی امکان‌پذیر نیست. یکی از روش‌های دسترسی ارزان و موقت به مدل‌های متنوع بنز و تجربه سواری لذت‌بخش آنها، مراجعه به شرکت‌های اجاره اتومبیل است. بهترین شهر ایران که می‌توانید با سفر به آنجا، هر مدل بنزی که دوست دارید را به صورت اجاره‌ای در اختیار بگیرید؛ جزیره زیبای کیش است. به همین خاطر به این جزیره توریستی، شهر محبوب بنز سواران گفته می‌شود. شما با مراجعه به مراکز اجاره ماشین در کیش قادر هستید از بین گزینه‌های متنوع، بنز مورد علاقه خود را پیدا کرده و در سفرتان به این جزیره زیبا، از سورای راحت، امن و هیجان‌انگیز آن لذت ببرید.

کیش شهر محبوب بنز سواران

چرا بنز؟

تا به حال با خودتان فکر کرده‌اید که چرا تولیدات مرسدس بنز این همه علاقمند دارد؟ چه تفاوتی بین بنز و سایر خودروها وجود دارد که باعث ایجاد تمایز در بین آنها می‌شود؟ خودروهای مرسدس یکی از قابل اعتمادترین خودروها برای رانندگی در شرایط جاده‌ای مختلف هستند. به همین خاطر این ماشین‌ها یک انتخابی عالی برای افرادی محسوب می‌شوند که خواهان قابلیت اطمینان بالای خودرو و عملکرد فنی عالی هستند.

یکی از عواملی که خودروهای مرسدس را بسیار قابل اعتماد می‌کند؛ عملکرد خوب آنها در جاده است. خودروهای تولیدی مرسدس شتاب بسیار بالا و سواری بسیار نرم و راحتی دارند. ضمن اینکه فناوری‌های جدید مورد استفاده در سیستم سوخت‌رسانی این خودروها باعث شده که از نظر میزان مصرف بنزین نیز رتبه و جایگاه خوبی در بین تولیدات سایر خودروسازان داشته باشند. علاوه بر این پیشرانه اکثر این مدل‌ها بسیار قدرتمند است و می‌توانید در شرایط جاده‌ای و جوی سخت نیز روی قدرت آن حساب باز کنید.

یکی دیگر از نکات مثبت بنز، طراحی ایمن و آپشن‌های داخلی فراوان است. مرسدس بنز همیشه در فناوری‌های موثر در توسعه ایمنی خودرو پیشرو بوده و معرفی سیستم ضد قفل در اواخر دهه ۷۰ میلادی توسط این کمپانی، گواه همین موضوع است. امروزه مدل‌های متنوع بنز دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های ایمنی منحصربه‌فرد هستند که برای محافظت از سرنشینان و خود خودرو در برابر آسیب‌های جدی طراحی شده‌اند. از دوربین‌های داخلی گرفته تا برنامه‌های کامپیوتری کنترل وضعیت مکانیکی خودرو، همگی از جمله ویژگی‌هایی هستند که تولیدات مرسدس را به خودروهایی کاملا راحت و ایمن تبدیل کرده‌اند. آخرین عاملی که بنز را به یکی از قابل اعتمادترین خودروهای جهان تبدیل کرده است؛ خدمات پس از فروش گسترده و در کلاس جهانی این کمپانی است. در بسیاری از شهرهای بزرگ جهان، بنز سواران می‌توانند به تعمیرگاه‌های مجاز و تخصصی این شرکت دسترسی داشته باشند.

کیش شهر محبوب بنز سواران

محبوب‌ترین بنزهای کیش

اگر جزء علاقمندان به این برند آلمانی هستید و قصد اجاره بنز در کیش را دارید؛ می‌توانید از مدل‌های پرطرفدار زیر که از طریق اکثر موسسات کرایه اتومبیل قابل دسترسی هستند استفاده کنید. این مدل‌ها جزء بنزهایی هستند که اکثر گردشگران به دلیل راحتی و ایمنی بالا و آپشن‌های متعدد به دیگر مدل‌ها ترجیح‌شان می‌دهند.

بنز SLC200

موتور ۲ لیتری این خودرو که با دو نوع گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۹ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است؛ ۱۸۱ اسب بخار قدرت داشته و شتاب صفر تا صد آن کمتر از ۶ ثانیه است. از این نظر این خودروی کروک دو درب، یکی از سریع‌ترین بنزهای موجود در جزیره محسوب شده و برای یک سفر دو نفره خاطره‌انگیز گزینه بسیار جذابی است. البته SLC200 علی‌رغم اینکه بدنه کروک دارد؛ مجهز به صندوق عقب بزرگی است که گنجایش فراوانی برای حمل چمدان در اختیار شما قرار می‌دهد. تریم اسپرت این خودرو شامل رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، رادیو DAB، سیستم کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع، فرمان چرمی و بادگیر بوده و مهم‌ترین امکانات ایمنی آن نیز سیستم نظارت بر نقاط کور راننده، سیستم کمک به حفظ خودرو بین خطوط و سیستم حفظ فاصله از خودروی جلویی است.

بنز SLK

SLK مدل دو درب دیگری از تولیدات کمپانی مرسدس بنز است که طرفداران زیادی در بین بنزسواران جزیره دارد. تریم پایه این خودرو مجهز به گیربکس ۵ سرعته خودکار تیپ ترونیک و موتور پرقدرت ۱٫۸ لیتری است که مصرف سوخت ترکیبی آن نزدیک به ۸ لیتر است. موتور این خودرو ۴ سیلندر به صورت خطی توربو طراحی شده و حداکثر قدرت آن ۱۸۴ اسب بخار و حداکثر گشتاورش نیز ۲۴۹ نیوتن‌متر در دقیقه است. به غیر از این مدل، تریم‌های متنوع دیگر از SLK نیز تولید شده که هر کدام مشخصات فنی مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال تریم ۳۵۰ این خودرو به یک موتور شش سیلندر ۳٫۵ لیتری مجهز بوده که شتاب صفر تا صد آن ۵٫۶ ثانیه و قدرتش ۳۰۶ اسب بخار است.

بنز ویتو

اگر به صورت خانوادگی به کیش سفر می‌کنید و به همین خاطر به بنزی جادارتر نیاز دارید؛ حتما مدل ویتو را برای اجاره انتخاب کنید. گرچه این خودرو نسبت به تریم‌های متنوع SLK و SLC زیبایی ظاهری خاصی ندارد؛ اما هر چه باشد تولید کمپانی مرسدس بوده و از نظر امکانات و ایمنی، قابل رقابت با دو مدل قبلی است. این خودرو مجهز به یک موتور ۲ لیتری است که علی‌رغم گنجایش ۸ سرنشین، مصرف سوخت پایینی معادل ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید