استقلال به این دلیل نمی‌تواند بازیکن خارجی جذب کند!

0
78


|


۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۱۳:۱۶:۳۶

|

|


فتح‌الله‌زاده و بمبی که منفجر نمی‌شود



علیرغم مطرح شدن نام مهاجم اسبق منچسترسیتی و اورتون به عنوان گزینه مورد نظر آبی‌ها، استقلال به خاطر یک دلیل خاص، امکان جذب بازیکن خارجی ندارد.




استقلال به این دلیل نمی‌تواند بازیکن خارجی جذب کند!


|


۱۴۰۱/۱۱/۰۵ ۱۳:۱۶:۳۶

علی فتح‌الله‌زاده که بالاخره موفق شد پنجره نقل و انتقالات تیمش را باز کند، دیشب یک وعده جدید به هواداران تیمش داد و گفت: تلاش می‌کنیم ۲ بازیکن خوب جذب کنیم که وقتی هواداران بشنوند، درجا بپرند بالا! اسم آنها را نمی‌گوییم، اجازه بدهید آن زمان اعلام شود تا مانند زمانی که بازیکنان گل می‌زنند، هواداران بپرند بالا! یک بازیکن خارجی و یک بازیکن ایرانی را مد نظر قرار داده‌ایم.

به گزارش فوتبالی، اگرچه مدیرعامل استقلال اسمی از بازیکن مورد نظرش نبرده اما از دیشب گمانه‌زنی‌های زیادی در فضای مجازی درباره بمب مورد نظر آبی‌ها صورت گرفته و گفته می‌‍شود ژائو آلوز سیلوا – ملقب به جو – بازیکنی است که قرار است در نیم‌فصل دوم برای استقلال توپ بزند.

بازیکنی که نه تنها سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی برزیل را دارد بلکه در کارنامه او، بازی در تیمهای منچسترسیتی و اورتون انگلیس هم دیده می‌شود.

اما در شرایطی که استقلالی‌ها خودشان را برای شنیدن صدای انفجار بمب نقل و انتقالاتی فتح‌الله‌زاده آماده کرده بودند، استقلال به خاطر بدهی به استراماچونی و حکم صادر شده درباره این پرونده، طبق قوانین نقل و انتقالات، امکان جذب بازیکن خارجی جدید ندارد و تنها می‌تواند دست روی خارجی‌هایی بگذارد که در لیگ برتر حضور دارند و به همین دلیل باید پرونده حضور جو در استقلال را منتفی اعلام کرد.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید