بایرن ۱-۱ کلن: صدرنشینی به خطر افتاد

0
69



کد خبر : ۱۸۶۶۶۱۸ |
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۵۶ |
۲٫۱K بازدید |

۲
دیدگاه


بایرن مونیخ در دیداری خانگی مقابل کلن با نتیجه ۱-۱ متوقف شد.

بایرن ۱-۱ کلن: صدرنشینی به خطر افتاد

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان یولیان ناگلزمان که در اولین دیدارشان در شروع مجدد بوندس‌لیگا مقابل لایپزیش متوقف شده بودند، امشب هم برابر کلن به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۱-۱ نرسیدند تا اکنون سایر مدعیان این فرصت را داشته باشند که فاصله را در صدر جدول کم کنند.

کلنی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها ۴ دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسیدند. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه بایرن بود که یولیان شابوت با ضربه سر توپ را به تیر دوم فرستاد و الیاس صخیری روی تیر دوم کار را تمام کرد.

1794848
بعد از این گل بایرنی‌ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه ۱۴ بود که سرژ گنابری درون محوطه جریمه کلن صاحب موقعیت شدند اما ضربه او را ماروین شواب به خوبی دفع کرد.
برتری بایرنی‌ها ادامه داشت و در دقیقه ۲۴، روی پاس پشت پای لئون گورتسکا، بار دیگر گنابری صاحب موقعیت شد اما ضربه او این بار از کنار دروازه میهمان به بیرون رفت.
در حالی که بایرنی‌ها سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، چیزی نمانده بود که کلن در دقیقه ۲۹ روی یک ضدحمله به گل دوم برسد اما خروج به موقع یان زومر و شیرجه او، باعث شد تا دنیس حسین‌باشیچ نتواند از این فرصت استفاده کند.
در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بایرنی‌ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه ۴۴، ضربه محکم بنجامین پاوارد را شواب به هر شکل ممکن دفع کرد و تلاش گورتسکا برای استفاده از توپ برگشتی ثمری نداشت تا نیمه اول با یک گل به سود کلن به پایان برسد.

نیمه دوم را بایرن بهتر آغاز کرد و رایان گراونبرخ که جای لئون گورتسکا را گرفته بود، می‌توانست در دقیقه ۴۹ کار را به تساوی بکشد اما ضربه خطرناک او از کنار دروازه کلن به بیرون رفت.
شش دقیقه بعد نوبت کینگزلی کومان، دیگر تعویضی بایرن که به جای گنابری به زمین رفت، بود که شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما این بار هم شواب اجازه نداد دروازه تیمش باز شود.
حملات بایرنی‌ها ادامه پیدا کرد اما دفاع فشرده و منسجم کلن مانع از این می‌شد که موقعیت خاصی روی دروازه این تیم ایجاد شود. تا اینکه در دقیقه ۷۹ توماس مولر می‌توانست با ضربه سر گل تساوی باواریایی‌ها را به ثمر برساند اما باز هم شواب با واکنش به موقع، توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.
فشار حملات بایرن ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه ۹۰، قفل دروازه کلن باز شد. یوشوا کیمیچ که پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ شده بود، با یک شوت تماشایی، دروازه شواب را باز کرد تا حساب کار ۱-۱ شود.

1794849
در ثانیه های پایانی بایرنی‌ها تلاش کردند تا به گل برتری برسند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. با این نتیجه بایرن ۳۶ امتیازی شد و همچنان با ۴ امتیاز برتری نسبت به لایپزیش در صدر جدول قرار دارد اما فرانکفورت که با یک بازی کمتر، در رده سوم قرار دارد، ۳۰ امتیازی است و در صورتی پیروزی مقابل فرایبورگ، به سه امتیازی بایرن می رسد و به این ترتیب دیدار هفته آینده دو تیم بسیار حساس خواهد شد.
 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید