پادوانی: می‌خواهم در پارالمپیک پاریس شرکت کنم

0
78



کد خبر : ۱۸۶۶۶۶۱ |
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۰ |
۹۱۶ بازدید |

۰
دیدگاه


مدافع سابق استقلال که به دلیل مصدومیت نخاعی برای همیشه خانه نشین شده، از رویای حضور در پارالمپیک می گوید.

پادوانی: می‌خواهم در پارالمپیک پاریس شرکت کنم

به گزارش “ورزش سه”، مصدومیت سختی که لئاندرو پادوانی به آن دچار شد، او را برای همیشه خانه نشین کرده و بازیکن سابق تیم های استقلال و فولاد باید ادامه زندگی خود را روی ویلچر سپری کند. پس از آسیب دیدگی که این مدافع برزیلی به آن دچار شد، او به ورزش شنا روی آورد و قصد دارد به عنوان یک ورزشکار در پارالمیپک، مدال کسب کند.

پادوانی که البته با شکایت از استقلال خواهان دریافت غرامت سنگینی شده بود، نتوانست در این پرونده پیروز شود اما آبی ها قول داده اند که به وضعیت بازیکن سابقشان رسیدگی کنند و حتی شب گذشته نیز علی فتح‌الله‌زاده مدعی شد که در تلاش است تا مدافع اسبق تیمش را راضی کند تا با استخدام در باشگاه، به ایران آمده و در اینجا زندگی کند.

پادوانی که در چندین مسابقه شنا معلولان توانسته است مدال هایی را به دست بیاورد، اکنون از رویای خود برای حضور در مسابقات پارالمپیک پاریس می گوید. او تمرینات جدی خود را برگزار می کند تا بتواند در رشته جدیدی نام خود را سر زبانها بیندازد.

البته پادوانی به دلیل خانه نشینی و مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کند، در شرایط روحی خوبی ندارد. او در گفتگویی و در این خصوص اعلام کرد: می‌خواهم از افسردگی خلاص شوم، بنابراین به عنوان یک شناگر پارالمپیک تمرین می‌کنم. یک مربی دارم و سه روز در هفته در استخر تمرین می‌کنم و دو روز در باشگاه تمرینات وزنه‌برداری انجام می‌دهم.

مدافع اسبق استقلال از آرزوی حضور در فرانسه می گوید: رویای من این است که در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت کنم. در حال حاضر جزء سه شناگر برتر پارالمپیک برزیل هستم، اما در سطح جهانی همچنان باید پیشرفت کنم. در حال حاضر، این فقط یک رویاست.

در روزهایی که استقلالی ها مدعی شده اند تلاش می کنند تا بخشی از مشکلات پادوانی را حل کنند، او در رشته جدیدی مشغول فعالیت شده و باید دید تا چه اندازه می تواند به اهدافش دست پیدا کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید