سرآسیایی: قلعه‌نویی شب و روز به قهرمانی فکر می‌کند

0
71



کد خبر : ۱۸۶۶۹۱۴ |
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۳ |
۲۲۳ بازدید |

۰
دیدگاه

بهترین داوران دنیا را داریم؛


مربی تیم فوتبال گل گهر از کمیته داوران و فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا امکانات لازم را برای داوران مهیا کنند.

سرآسیایی: قلعه‌نویی شب و روز به قهرمانی فکر می‌کند

به گزارش ورزش سه، گل گهر سیرجان فردا در‌ هفته هفدهم لیگ برتر میزبان مس رفسنجان است. مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و گفت: صحبت‌هایم را به سه دسته تقسیم می‌کنم و اول درباره تیم خودمان صحبت می‌کنم‌. خوشحالیم که تیمی داریم که تحت نظر پرافتخارترین مربی ایران است و هر روز سخت تلاش می‌کنیم تا بهترین کیفیت را داشته باشیم. انسجام تیمی خوبی داریم و ورای مسائل فنی و تاکتیکی که هر روز درگیر آن هستیم و زیر نظر آقای قلعه‌نویی با بازیکنان کار می‌کنیم، تفکر غالب و برنده و شرایطی که تاکید سرمربی محترم تیم است، بر تیم حاکم است.

وی افزود: بارها گفته‌ام آقای قلعه‌نویی با فکر قهرمانی می‌خوابد و صبح با فکر قهرمانی از خواب بیدار می‌شود و هر روز روی این مسئله تاکید می‌کنند و در تیم تسری می‌دهند. خوشحالیم که بازیکنان خوب‌مان کاملا این شرایط را حس می‌کنند و به این درک کامل رسیده‌اند و هر روز شرایط ما در این مسیر بهتر و امیدوارکننده‌تر می‌شود.

مربی گل گهر درباره شرایط این تیم برای مسابقه فردا گفت: با توجه به فاصله نزدیک بازی‌ها، تمرینات ما بیشتر حول محور ریکاوری بوده است. ما بازی سنگینی که با تراکتور داشتیم و از لحاظ کیفی بسیار خوب بودیم و مثل خیلی از بازی‌های دیگرمان، کیفیت، تلاش، انسجام و ایجاد و تولید موقعیت گل ما، با یک امتیاز همخوانی نداشت و ما باید به سه امتیاز بازی می‌رسیدیم. بچه‌ها تلاش زیادی در بازی قبلی کردند و انرژی زیادی گذاشتند و به بازی برگشتیم و به همین دلیل دلیل در طول هفته بیستر حول محور ریکاوری و مرور مسائل تاکتیکی و تمرکز روی تیم خوب مس رفسنجان بودیم.

سرآسیایی با اشاره به حضورش در تیم مس رفسنجان گفت: قسمت دوم صحبت‌هایم درباره تیم خوب مس رفسنجان است که من این افتخار را داشتم که یک فصل هم در خدمت مردم خوب رفسنجان و کنار آقا محمد ربیعی بودم. می‌‌دانم که آقای ربیعی تلاش زیادی برای این تیم کردند و در این چند سال زمان زیادی گذاشته‌اند و یک تیم منسجم و انرژیک و باکلاس و دارای یک فوتبال خوب و مدرن ساخته‌اند. می‌دانیم که تقابل فردا انرژی و تمرکز زیادی می‌خواهد و قطعا روح برنده شدن و تمرکز روی برد، ما را در کار تیمی‌مان موفق خواهد کرد. فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل ما خواهد بود و انشالله بتوانیم سه امتیاز را از بازی فردا برداریم.

وی سپس به اشتباهات داوری اشاره کرد و گفت: در مرحله سوم باید بگویم که ما تیمی هستیم که از مسائل داوری متضرر شده‌ایم. شاید یک جاهایی هم منتفع شده باشیم اما جزو ضرر‌دیده‌های لیگ هستیم. البته این مسئله به داوران ما از لحاظ کیفی خدشه‌ای وارد نمی‌کند. بالاخره اشتباهات انسانی هستند و ما می‌دانیم که داورانی با کیفیت، با تخصص و متمرکز روی کار تیم‌ها و مسابقات داریم اما چیزی که باعث نگرانی ما است، این است که داوران ما به تکنولوژی روی دنیا مجهز نیستند و این اشتباهات خیلی ساده و ضرر رسان است که می‌تواند نگران کننده باشد و ما نگرانی خودمان را ابراز می‌کنیم.‌

او ادامه داد: بارها همه تیم‌ها نگرانی خود را ابراز کرده‌اند و امیدوارم تدبیری شود که هر چه سریع‌تر داوران به تکنولوژی‌های روز دنیا مجهز شوند. ما حتی هدست نداریم که حداقل هر چهار داور بتوانند با هم تماس مناسب داشته باشند و در یک بازی مهم به هم کمک کنند و مسلط باشند. این کوچک‌ترین خواسته تیم‌ها است و انشاالله کمیته محترم داوران و فدراسیون محترم هر چه زودتر تدبیری می‌اندیشند و این مشکل خیلی زود حل می‌شود.

سرآسیایی در پایان در واکنش به اینکه آیا اشتباهات داوری علیه مس در بازی گذشته باعث نگرانی اعضای تیم گل گهر نخواهد شد، گفت: ما قطعا به قدری به داوران باور داوریم و روی سر همه آنها هم از لحاظ کاری، هم‌ تخصصی و هم مباحت مدیریت داوری قسم می‌خوریم و از این لحاظ نگران نیستیم. چیزی که ما را نگران می‌کند این است که هر چه زودتر اشتباهات داوران با کمک تکنولوژی به حداقل برسد و ما که بهترین داوران دنیا را داریم، بتوانیم از این پتانسیل استفاده کنیم و تا این حد فشار روی بحث داوری نباشد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید