گزارش زنده: استقلال ۲ – ملوان ۰

0
73



کد خبر : ۱۸۶۶۸۶۳ |
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۴ |
۳۲٫۸K بازدید |

۳۶
دیدگاه

شروع طوفانی شاگردان ساپینتو


استقلال توانست نیمه نخست دیدار برابر ملوان را فوق العاده سپری کند و با ۲ گل برتری به رختکن برود.

گزارش زنده: استقلال 2 - ملوان 0

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از نخستین دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی تهران پذیرای ملوان بندرانزلی است. آبی پوشان پس از شکست تلخ هفته قبل برابر سپاهان و همچنین باخت در هفته پایانی نیم فصل نخست مقابل تراکتور، پای به زمین مسابقه می گذارند.

در واقع استقلال در شرایطی به مصاف حریف خود می رود که از سه بازی قبلی خود فقط یک امتیاز به دست آورده و همین مسئله منجر به افزایش فاصله این تیم با پرسپولیس صدرنشین و رسیدن اختلاف به عدد هشت شده است. ریکاردو ساپینتو به خوبی می داند که چاره ای جز پیروزی در این بازی خانگی ندارد.

در سمت مقابل نیز ملوان پرانگیزه به مصاف مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر می رود. شاگردان مازیار زارع در هفت مسابقه قبلی خود متحمل شکست نشده اند و ضمن فاصله گرفتن از قعر، وضعیت خوبی در جدول رده بندی دارند و امروز تلاش می کنند تا دست پر از تهران خارج شوند.

1795255

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های استقلال و ملوان را در همین صفحه از “ورزش سه” دنبال کنید:

◀️بازی از هفته هفدهم – بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 
📅پنج‌شنبه: ۰۶/۱۱/۱۴۰۱ ؛ ساعت: ۱۵:۰۰ 
🏟ورزشگاه: آزادی تهران /  هزار تماشاگر
👕گروه داوری: سید مهدی سیدعلی / کمک ها: محمد عطایی – علی‌اکبر نوری ؛ داور چهارم: علی بای / ناظر: نادر جعفری

🟨 کارت زرد:
استقلال: رافائل سیلوا (۳۳)- روزبه چشمی (۴۵+۳)
ملوان: علیرضا خوشکفا (۱۵)-سعید کریمی (۶۲)

ترکیب استقلال:
علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، سعید مهری، مهدی قایدی، محمد محبی (۵۰- رضا میرزایی) و ارسلان مطهری
سرمربی: ریکاردو ساپیتو

ترکیب ملوان:
ایمان صادقی، علیرضا خوش‌کفا، سعید کریمی، سجاد بازگیر (۴۶- عبدالله حسینی)، مسعود کاظمین (۴۶- سهیل فداکار)، پدرام قاضی‌پور (۴۶- میلاد جهانی)، مجید عیدی، محمود مطلق‌زاده، محمدصادق بارانی، مهران احمدی و مهدی مومنی (۵۹- محمد قادری)
ترکیب: مازیار زارع

⚽️ شرح گل:
استقلال یک – ملوان صفر (دقیقه ۳۶: پدرام قاضی پور – گل بخودی): روی حرکت خوب و دیدنی مهدی قایدی از سمت چپ، این بازیکن وارد محوطه جریمه شد و یک پاس زمینی به دهانه دروازه ارسال کرد که پدرام قاضی پور پس از برخورد با ارسلان مطهری، روی زمین افتاد و توپ با برخورد به این بازیکن، وارد دروازه شد تا گل نخست بازی اینگونه به ثمر برسد.
استقلال ۲ – ملوان صفر (دقیقه ۴۴: محمد محبی): پاس بسیار خوب مهدی قایدی به سعید مهری رسید و این بازیکن با یک پاس زمینی پشت نقطه پنالتی، محمد محبی را صاحب توپ کرد و وینگر بوشهری آبی ها نیز با یک شوت دقیق، توپ را به تور دروازه ملوان چسباند.

1795256

⏱لحظات حساس:
دقیقه ۱۰: ضربه پای چپ پدرام قاضی پور با اختلاف نسبتا زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۱۲: یک موقعیت فوق العاده برای بازیکنان ملوان از دست رفت. روی حرکت مجید عیدی و ارسال او به روی دروازه، به قاضی پور رسید. شوت این بازیکن پس از برخورد به رافائل سیلوا، تغییر مسیر داد و در آستانه ورود به دروازه بود که روزبه چشمی با حضوری به موقع، توپ را از روی خط دروازه برگشت داد.

1795239

دقیقه ۱۳: بلافاصله و پس از این توپ، یامگا با یک پاس در عمق دیدنی، ارسلان مطهری را صاحب توپ کرد و در شرایطی که این بازیکن در حال تک به تک شدن با دروازه ملوان بود، با برخورد خوشکفا روی زمین افتاد و داور یک خطای پشت محوطه جریمه برای آبی ها اعلام کرد.

دقیقه ۱۸: پس از وقفه طولانی در بازی، بالاخره سعید مهری ضربه کاشته حاصل از خطا به روی ارسلان را زد که شوت محکم این بازیکن با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۳: شوت محکم مهران احمدی به شکل خطرناکی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.
دقیقه ۴۹: محمد محبی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه او با برخورد به ارسلان و مدافع حریف، برگشت داده شد.

دقیقه ۵۵: حرکت بسیار خوب رضاوند از سمت چپ و ارسال این بازیکن در محوطه جریمه به رضا میرزایی رسید ولی ضربه عجیب و غریب این بازیکن از خط طولی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: پاس پنجاه متری سعید متری در موقعیت تک به تک نصیب مهدی قایدی شد و در شرایطی که سنگربان ملوان نیز تا گوشه محوطه جریمه از دروازه بیرون آمده بود، اما ضربه قایدی با اختلاف بسیار کمی از کنار تیرک دروازه خالی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: حرکت دیدنی رضاوند از چپ و پاس او در محوطه جریمه به میرزایی رسید که شوت این بازیکن را ایمان صادقی، سنگربان ملوان دفع کرد و توپ به عبدالله حسینی رسید تا این بازیکن توپ را راهی کرنر کند.
دقیقه ۶۹: ضربه محمد قادری با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

🔴حاشیه:
* محمدحسین مرادمند مدافع مصدوم استقلال قبل از کاروان آبی‌ها و همزمان با ورود اعضای تیم ملوان با لباس شخصی وارد ورزشگاه آزادی شد. مرادمند ابراز امیدواری کرد که به بازی بعدی استقلال مقابل مس کرمان برسد.

* عارف غلامی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده همراه کاروان استقلال وارد ورزشگاه شد. سیدحسین حسین کاپیتان آبی‌ها نیز که به دلیل مصدومیت فعلا قادر به همراهی تیم نیست به همراه سایر نفرات و با عصا وارد به رختکن رفت.

* هواداران استقلال نسبت به قسمت‌های جدید بلیت در استادیوم آزادی گله‌مند بودند. بلیت‌های روبروی جایگاه دویست هزار تومان و پشت دروازه‌ها صد هزار تومان است. بلیت جایگاه ویژه نیز یک میلیون تومان است.

* پیش از شروع بازی ساپینتو نسبت به پراکندگی هواداران استقلال روی سکوها معترض شد. سرمربی استقلال در این لحظه به استقرار یکپارچه هواداران ملوان اشاره کرد اما لحظاتی بعد تعدادی از هواداران استقلال در سکوی جنوبی با هدایت نیروهای انتظامی به سکوهای روبروی جایگاه رفتند.

* پیمان بابایی بازیکن محروم استقلال از روی سکوها تماشاگر بازی شد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید