آنچلوتی: من هم درک نمی‌کنم چرا اینطور بودیم!

0
72



کد خبر : ۱۸۶۶۹۵۴ |
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۵۰ |
۷K بازدید |

۰
دیدگاه


کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تایید کرد که تیمش در پیروزی ۳-۱ مقابل اتلتیکو، دو نیمه کاملا متفاوت داشت که خودش هم دلیل آن را نمی‌داند.

آنچلوتی: من هم درک نمی‌کنم چرا اینطور بودیم!

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید امشب در دیدار مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل رقیب همشهری قرار گرفت و علی رغم اینکه در نیمه اول با یک گل از حریف عقب افتاد اما در نهایت توانست به پیروزی برسد. آنچلوتی در پایان دیدار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:
دو نیمه کاملا متفاوت
بازی دشواری بود، بسیار دشوار. آنها فوق‌العاده بازی کرد و ما در نیمه دوم واکنش نشان دادیم و در نهایت نتیجه به نفع ما رقم خورد.

صحبت بین دو نیمه
نیازی نبود عصبانی شوم. سرعت بازی مان پایین بود. ما کمی به این دلیل دچار مشکل شدیم که بازیکنان اتلتیکو توپ را خوب به گردش درمی‌آوردند. ما نیمه دوم را خیلی خوب آغاز کردیم، هواداران هم حامی تیم بوند و در نهایت ما به گل رسیدیم. 
من مقابل ویارئال خیلی عصبانی بودم اما امروز نه. من همیشه معتقدم که از بازیکنان کافی برخورداریم که بتوانیم بهتر شویم. نیمه دوم بیشتر یک تغییر ذهنی بود تا استراتژی. ما انرژی بیشتری صرف کردیم. سپس تعویض ها کیفیت بیشتری به تیم دادند. و خیلی سخت است که درک کنم چرا تیم در نیمه اول آنقدر بد بازی کرد و در نیمه دوم آنقدر خوب!

نمایش اتلتیکو
آنها از عقب زمین توپ را خوب به گردش درمی‌آوردند و کوره‌آ و گریزمان بین خطوط خوب کار می‌کردند. 

1795367
فصل دشوار
فصل بسیار پرفشاری است، خیلی زیاد. اما کاری نمی شود کرد. باید بجنگیم و سختی بکشیم. ما و همه تیم‌ها مصدومانی داریم. نمی توانیم کاری بکنیم. باید بازی کنیم و گزینه دیگری وجود ندارد. من خوشحال و خسته هستم و حالا باید به بازی بعد فکر کنیم.
توهین هواداران اتلتیکو به وینیسیوس
وینیسیوس مانند همیشه روی بازی تمرکز داشت و می خواست بازی خودش را انجام بدهد. آنچه رخ داد، خیلی ناراحت کننده است اما ما آن را پشت سر می‌گذاریم.
او به خوبی خودش را در بازی کنترل کرد. او خیلی هیجان زده بود و بازی خیلی خوبی ارائه داد. فکر می کنم گل سوم پاداش نمایش فوق العاده‌اش بود.”

گل رودریگو
تاندون پاشنه او کمی اذیتش می کرد. او گل فوق العاده ای زد و این کار را خیلی آسان انجام داد در حالی که موقعیت خیلی پیچیده‌ای بود. او بازیکن خیلی مهمی برای ماست.
اعتراض سیمئونه به اخراج نشدن سبایوس
من صحنه سبایوس را به یاد ندارم و با خطای ساویچ خیلی فاصله داشت اما به نظر می رسید که کارت زرد دوم واضح است.
 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید