بسیاری از کارتخوان‌های هوشمند جایگاه‌ها خراب هستند / به خاطر نگاه تعصبی بعد از حمله سایبری کار پیش نمی‌رود

0
89


|


۱۴۰۱/۱۱/۰۷ ۰۸:۱۷:۴۳

|

|


اسدالله قلیزاده، رئیس صنف جایگاه داران:



رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: بسیاری از کارتخوان‌های هوشمند را داریم که خراب هستند و اصلا فراموش شده‌اند. خصوصا بعد از حمله سایبری تلاشهای بسیاری کردیم که برای حل مشکل کمک کنیم ولی متاسفانه برخی نگاه بسته و تعصبی به موضوع دارند و کار پیش نمی‌رود.




بسیاری از کارتخوان‌های هوشمند جایگاه‌ها خراب هستند / به خاطر نگاه تعصبی بعد از حمله سایبری کار پیش نمی‌رود


|


۱۴۰۱/۱۱/۰۷ ۰۸:۱۷:۴۳

اسدالله قلیزاده، رئیس صنف جایگاه داران اظهار کرد: بیش از ۶۰ هزار نازل عرضه فراورده‌های نفتی در جایگاه‌های سوخت کشور داریم که قطعا باید برای کیفیت پایدار خدمات توزیع سوخت، کاهش مدت زمان سوختگیری و جلوگیری از زیان جایگاهداران همه نازل‌ها فعال باشند، ولی در اثر تاخیرها و ترک فعلها شاهدیم که مردم و جایگاهداران با مشکل مواجهند و مسئولان مربوطه نیز به جز انتشار خبرهایی مبنی بر وعده وعید و تئوریک، اقدام عملیاتی مهمی در این حوزه نداشته‌اند.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از گفت و گوی قلیزاده را در ادامه می خوانید:

  • ما احتمال می‌دهیم برخی تصمیم گیران احساس می‌کنند که به این خرابی‌های نازل‌ها عادت شده و نیازی نیست تلاش زیادی بکنند، پیگیری‌های ما نشان می‌دهد هر بخشی قصور را متوجه دیگری می‌کند و با اصراری که بر تسلط دولتی روی همه بخشهای سامانه هوشمند سوخت وجود دارد، ولی حاضر به اقدامات پایدار نیستند.
  • برای ما سوال است که آیا کسانی از وضع موجود در بخش سامانه هوشمند و کارت سوخت نفع می‌برند!؟ متعجبیم که حل و فصل مساله‌ای به این سادگی چرا اینقدر طولانی شده است و کسی پاسخگو نیست؟
  • اکنون ما از مسئولان دولت سیزدهم انتظار داریم پاسخگو باشند و شفاف با مردم و بخش خصوصی صحبت کنند تا روند فعلی تصحیح شود.
  • هم اکنون در اقصی نقاط کشور بسیاری از کارتخوان‌های هوشمند را داریم که خراب هستند و اصلا فراموش شده‌اند.  خصوصا بعد از حمله سایبری تلاشهای بسیاری کردیم که برای حل مشکل کمک کنیم ولی متاسفانه برخی نگاه بسته و تعصبی به موضوع دارند و کار پیش نمی‌رود.
  • مردم باید بدانند جایگاهداران نه تنها توان مالی بابت تعمیرات و نگهداری تجهیزات سامانه هوشمند ندارند بلکه تعهدی هم ندارند و اصولا شرکتهای تابعه وزارت نفت باید پاسخگو باشند و وظیفه آنهاست که این کارتخوان‌ها را در سرویس نگه دارند، دستگاه‌های نظارتی جدی و بدون مماشات ورود کنند، این مداخله می‌تواند به حل مساله کمک کند و همه چیز شفاف شود.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید