به امیر ارسلان پاس بدهید کار تمام است

0
83



کد خبر : ۱۸۶۶۹۵۹ |
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۸ |
۱٫۶K بازدید |

۰
دیدگاه

مطهری هست، ساپینتو مهاجم نمی خواهد


مهاجمی که در ابتدای فصل قرار بود اردوی تیم آبی را به توصیه سرمربی ترک کند، حالا به مهاجم اول استقلال تبدیل شده است.

به امیر ارسلان پاس بدهید کار تمام است

به گزارش “ورزش سه”، از زمان اعتماد ریکاردو  ساپینتو به امیر ارسلان مطهری این مهاجم این قدر در نوک خط حمله استقلال خوب کار کرده که سرمربی استقلال در پنجره زمستانی به دنبال مهاجم نبود و می خواهد یک پلی میکر یا هافبک گلساز به ترکیب اضافه کند. اتفاقی که به نظر در روزهای آتی رخ خواهد داد و یک هافبک خارجی جانشین سیاوش یزدانی خواهد شد که شب گذشته و در آخرین ساعات نقل و انتقالات قرارداد او یک طرفه و از سوی باشگاه فسخ شد.

امیر ارسلان مطهری که در مصاف با سپاهان زننده تک گل استقلال بود، در مصاف با ملوان یک گل دیگر به ثمر رساند تا نشان دهد استقلال در خط حمله نیاز به بازیکن جدیدی ندارد و او می تواند موقعیت ها را تبدیل به گل کند. او در جریان این بازی و در یک صحنه دیگر می توانست در موقعیت تک به تک دروازه تیم ملوان را باز کند اما در لحظه آخر با خطای مدافع تیم ملوان سرنگون شد و از همه مهمتر گل به خودی پدرام قاضی پور با دخالت او به ثمر رسید. جایی که مهدی قایدی توپ را رو به جلو برای امیر ارسلان مطهری پاس کرد و این مهاجم به سمت توپ رفت تا آنرا به دروازه هدایت کند که با خطای مدافع ملوان توپ وارد دروازه این تیم شد و اینجا بود که داور گل را پذیرفت و اگر توپ تبدیل به گل نمی شد، احتمالا به سود استقلال پنالتی اعلام می کرد و چه بسا به مدافع ملوان هم کارت قرمز نشان می داد.

مهاجم سختکوش استقلال بعد از اتفاقی که در ابتدای فصل برای او رخ داد، به خوبی خود را ریکاوری کرد و حال در شرایطی است هر توپی که به او پاس داده شود، بوی گل می دهد. با این روند گلزنی امیر ارسلان مطهری می تواند فصل را دست کم با آقای گلی استقلال تمام کند. و می تواند یک درس خوب برای همه فوتبالیست ها به منظور تغییر وضعیت باشد.

1795392
1795393
1795394
1795395

عکس: امیر حسین خیرخواه



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید