بیانی: یک ربع بعد تعویض عبدی گیج بودیم

0
89



کد خبر : ۱۸۶۷۰۸۱ |
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۲ |
۴٫۹K بازدید |

۰
دیدگاه

دعوا و جنگ بود اما خوب بود


شاهرخ بیانی، مربی هوادار می‌گوید داور دو موقعیت تیم‌شان را به اشتباه آفساید گرفته است.

بیانی: یک ربع بعد تعویض عبدی گیج بودیم

به گزارش “ورزش سه”، شاهرخ بیانی در کنفرانس خبری پس از بازی هوادار با نفت مسجدسلیمان گفت: من هیچ موقع اعتراض به داوری نکردم ولی امروز دو موقعیت ما صد در صد آفساید نبود. ما ناراحت شدیم و به کمک داور گفتیم و او گفت قانون عوض شده است و ما را توجیه کرد. در نیمه دوم هم همین حالت پیش آمد و صحنه‌ای که یک متر بیرون از آفساید بود را آفساید گرفت.

او ادامه داد: بازی خوبی بود و می‌دانستیم بازی سختی است چون هر تیمی که تغییر دارد شوکی به تیم وارد می‌شود. نفت مسجدسلیمان جزو تیم‌های خوب باشگاهی ما است و در نیم فصل اول هم که با آنها بازی کردیم خوب بودند. بازیکنان ما خوب بازی کردند و حریف هم خوب بود. فقط دو صحنه‌ای که آفساید گرفت شیرازه تیم‌مان را از بین برد. یک تعویض اجباری هم داشتیم و مهدی عبدی آسیب دید و ما یک ربعی بعد از تعویض او گیج بودیم.

بیانی اضافه کرد: فوتبال خوبی بود. دعوا و جنگ فوتبالی، تاکتیک و پاس در این بازی وجود داشت. ما ناراحت هستیم ولی یک امتیاز هم در زمین حریف یک امتیاز است و در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت می‌شود.

1785524

او در مورد مشکل گلزنی تیم‌شان گفت: در فوتبال ما مسئله گلزنی در تمام بازی‌ها وجود دارد. ما هفده بازی کرده‌ایم و بهترین گلزن‌ لیگ‌مان شش گل زده است. ما از بچه‌ها راضی هستیم و به داشتن فقط یک گلزن فکر نمی‌کنیم و هر کس در طول بازی شرایط گلزنی داشت این کار را باید انجام دهد.

بیانی در پاسخ به اینکه میانگین سنی تیم‌شان بالاست بیان کرد: با این حرف موافق نیستم. ما تنها تیمی هستیم که ۹ بازیکن جوان داریم. دروازه‌بان ما ۲۱ ساله است و اولین بازی بود که تماشاگر می‌دید. تیم ما بازیکنان جوان و با تجربه دارد.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید