رئال و یووه نه، زیدان احتمالا روی نیمکت مارسی

0
73



کد خبر : ۱۸۶۷۰۷۰ |
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۰ |
۱٫۱K بازدید |

۰
دیدگاه


رادیو مونت‌کارلو می‌گوید زیدان مصمم است از تابستان آینده به دنیای مربی‌گری برگردد و یوونتوس، مارسی و رئال مادرید گزینه‌های مد نظر او هستند.

رئال و یووه نه، زیدان احتمالا روی نیمکت مارسی

به گزارش “ورزش سه”، زین‌الدین زیدان بعد از تمدید قرارداد دیدیه دشان با تیم ملی فرانسه می‌داند برای رسیدن به پست رویایی‌اش یعنی هدایت خروس‌ها باید تا چند سال دیگر صبوری کند.

اما رادیو مونت‌کارلو مدعی است زیدان تصمیم گرفته تا آن زمان بار دیگر مربی‌گری در تیمهای باشگاهی را دنبال کند. او مصمم است از تابستان آینده به نیمکت تیمها برگردد و گزینه‌های او در حال حاضر یوونتوس، مارسی و رئال مادرید هستند.

این رسانه می‌گوید از منابع نزدیک به زیدان دریافته که او تنها به هدایت این سه باشگاه علاقه دارد. اولین تیم مورد علاقه او رئال مادرید است، تیمی که او با آن افتخارات بزرگی به دست آورد و در اوج موفقیت در سال ۲۰۱۸ لوس بلانکوس را ترک کرد.

1789274

اما احتمال بازگشت زیدان به نیمکت رئال در تابستان آینده تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد. زیدان تا کنون دو بار رئال را ترک کرده و از سوی دیگر آنچلوتی با این تیم تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارد و مدیریت باشگاه از این مربی ایتالیایی کاملا راضی هستند.

با این تفاسیر زیدان به احتمال زیاد به گزینه‌های دوم و سوم خود جدی‌تر فکر می‌کند. زیدان که در دوران فوتبالی‌اش با پیراهن بوردو به عنوان فوتبالیستی بااستعداد مطرح شد پیش از عزیمت به رئال و تبدیل شدن به یکی از غولهای فوتبال دنیا با پیراهن راه‌راه بیانکونری بود که بخش عمده پیشرفت فوتبالی‌اش را تجربه کرد. خود زیدان در یک مصاحبه گفته بود:” من پنج سال در ایتالیا و تورین زندگی کردم و یوونتوس همچنان برایم خیلی مهم است. ایتالیا در قلب من جا دارد”.

اما عاملی که نشستن زیدان روی نیمکت بیانکونری را دشوار می‌کند اتفاقات اخیر در باشگاه ایتالیایی است. یوونتوس در یک رسوایی مالی به سر می‌برد و در روزهای اخیر با کسر ۱۵ امتیاز مواجه شده است. تبعات این کسر امتیاز مسلما به این زودی‌ها یووه را رها نخواهد کرد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد در صورتیکه زیدان برای بازگشت به مربی‌گری جدی باشد محتمل‌ترین گزینه تابستانی برای او به دست گرفتن هدایت مارسی خواهد بود. 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید