رکورد تماشاگر در والیبال زنان ایران شکست!

0
70



کد خبر : ۱۸۶۶۹۷۴ |
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۰ |
۲۶۰ بازدید |

۰
دیدگاه


در دیدار دیروز سریک و سایپا حدود سه هزار تماشاگر زن گنبدی بازی را از نزدیک تماشا کردند.

رکورد تماشاگر در والیبال زنان ایران شکست!

به گزارش “ورزش سه”، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران دیروز با دو دیدار در شهرهای گنبد و تهران پیگیری شد.

در این مرحله تیم پیکان تهران به مصاف ذوب‌‌آهن اصفهان رفت و سریک گنبد میزبان سایپا تهران بود. پیکانی‌ها سه بر صفر حریف را شکست دادند اما در دیگر مسابقه از این مرحله سایپا تهران در رقابتی دیدنی بازگشتی بزرگ را رقم زد و جدال خارج از خانه را سه بر دو به نفع خود تغییر داد.

سایپا در حالی موفق شد به یک برد بزرگ دست پیدا کند که حدود سه هزار هوادار زن گنبدی دیدار دیروز را از نزدیک تماشا و سریک را تشویق کردند تا رکورد تماشاچی در لیگ برتر والیبال زنان شکسته شود.

گفتنی است پیش از بازی باشگاه سریک اینگونه از تماشاگران برای تماشای این دیدار دعوت کرده بود: “قرعه‌کشی بزرگ ۱۰ جایزه ۵ میلیونی، سردار آزمون مدیرعامل باشگاه سریک در راستای تکریم هواداران تیم والیبال بانوان این باشگاه که همیشه حامی و مشوق تیم محبوب خودشان بودند، هدایای ویژه‌ای را در نظر گرفته است. برای بانوان عزیزی که روز پنجشنبه جهت حمایت از تیم سریک در دیدار برابر سایپا به سالن المپیک گنبد تشریف خواهند آورد، به ١٠ نفر هر کدام ۵ میلیون تومان از طریق قرعه کشی تعلق خواهد گرفت. وعده دیدار ما پنجشنبه ششم بهمن ماه ساعت ١٣ سالن المپیک گنبد کاووس”

1795413
1795414



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید