سفر کارت فلای تودی چیست و چه مزایایی دارد؟

0
89


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نظر شما عجیب‌ترین هدیه دنیا چیست؟ تصور کنید که می‌توانستید رویاهای افراد را داخل یک جعبه به آن‌ها هدیه بدهید. به یک کارمند خسته و پر مشغله چند روز استراحت هدیه بدهید، به یک فرد کنجکاو چند روز ماجراجویی هدیه بدهید و به کسی که دوستش دارید تجربه هدیه بدهید. جهان جای بهتری بود اگر می‌شد به دیگران خاطرات فراموش‌نشدنی هدیه داد!

اما اگر راهی وجود داشته باشد که بتوانید تمام این رویاها را به دیگری هدیه بدهید چطور؟ چطور می‌شود ماجراجویی یا تجربه را خرید و به کسی هدیه داد؟ جواب این سوال فقط یک کلمه است: سفر!

سفر هدیه بدهید. هدیه دادن سفر مثل هدیه دادن خاطرات مادام‌العمر است و آسان‌ترین راه برای هدیه دادن سفر، سفر کارت است.

اما سفر کارت چیست؟ چطور کار می‌کند؟ آیا واقعا می‌شود یک سفر را به کسی هدیه داد؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سفر کارت فلای تودی چیست و چه مزایایی دارد؟

سفر کارت چیست؟

سفر کارت فلای تودی یک کارت هدیه است. شاید خرید بلیط یا رزرو هتل برای دیگران کار سختی باشد، اما باخرید سفر کارت شما به دیگران سفری مطابق با سلیقه خودشان هدیه می‌دهید. آن‌ها می‌توانند با این کارت، بلیط سفر به هر جا که دوست دارند را بخرند یا هتل و اقامتگاهی مطابق سلیقه خودشان رزرو کنند. شما به آن‌ها تجربه، خاطره و ماجراجویی هدیه می‌دهید.

کارمندان، شرکای تجاری، مشتریان یا کسانی که دوستشان دارید حالا این فرصت را دارند که به همان سفری بروند که همیشه منتظرش بودند. شاید یک جزیره جنوبی، شاید روستاهای کردستان و شاید دریای استانبول! شما فرصت فرار کردن از زندگی معمولی را هدیه داده‌اید. اما قبل از آن که تصمیمتان قطعی شود باید به این چند نکته دقت کنید:

  • سفر کارت فقط برای یکی از خدمات سفر قابل سفارش است. می‌خواهید پرواز هدیه بدهید یا هتل؟
  • مبلغ سفر کارت توسط شما مشخص می‌شود. قیمت این سفر کاملآ به شما بستگی دارد!
  • می‌توانید لوگوی شرکت، نام یا هر جمله‌ای که دوست دارید را روی سفر کارت حک کنید.
  • سفر کارت می تواند با محدودیت یا بدون محدودیت زمانی باشد.
  • می توانید یک سفرکارت منحصر به فرد با کد ملی مخصوص اشخاص به آن ها هدیه بدهید.
  • صدور سفر کارت محدودیت ندارد! به چند نفر می‌خواهید سفر هدیه بدهید؟
  • این هدیه می تواند دیجیتالی یا فیزیکی باشد.
  • سفر کارت قابلیت شارژ مجدد دارد!

چرا سفر با هیچ هدیه‌ای قابل مقایسه نیست؟

خاطرات تنها تکه‌هایی از زندگی هستند که هرگز عادی نمی‌شوند و از یاد نمی‌روند. هدیه دادن یک تجربه، یک خاطره و حتی یک جمله تاثیرگذار، به این معنا است که ردپایتان را تا همیشه حک کرده‌اید. شما از یاد نمی‌روید، از سمتی چیزی را هدیه می‌دهید که از بین نمی‌رود، فراموش نمی‌شود، عادی نمی‌شود وبه کار هرکسی می‌آید. سفر هدیه‌ای از جنس تجربه است.

مزایای هدیه سفر کارت به کارمندان

چطور می‌شود به کسی که به میزکارش، به راه خانه تا محل کار و به صفحه مانتیور عادت کرده است، انگیزه داد؟ چطور می‌شود حال و هوای کارمندان یک شرکت را عوض کرد؟ افزایش حقوق؟ ارتقای شغلی یا مرخصی؟ واقعیت این است که همه این گزینه‌ها می‌تواند تاثیرگذار باشد اما هیچ‌چیز شبیه به سفر نیست!

شاید در نگاه اول یک کارت هدیه معمولی کاربردی‌تر به نظر برسد، اما سفر کارت درست شبیه یک نیروی جلوبرنده آن‌ها را مجاب می‌کند که از زندگی معمولی فاصله بگیرند. هدیه‌ای که نه تنها به نفع آن‌ها بلکه به نفع شما نیز هست.

مزایای هدیه سفر کارت به شکل فردی

اهدای سفر کارت به افراد به آنها این فرصت را می‌دهد تا به هر نقطه از دنیا که دوست دارند، سفر کنند. این هدیه‌ای خاص است و برای همیشه ماندگار خواهد بود.

مزایای هدیه سفر کارت به شرکای تجاری و مشتریان

هدیه دادن راهی برای نزدیکتر شدن است. هدیه یک خودنویس، کد تخفیف یا یک سال‌نامه شاید بد نباشد، اما واقعیت این است که کشوی میز هر کارمندی پر از خودنویس است و به اندازه سال‌های عمرش سال‌نامه و تقویم دارد. کدهای تخفیف بین پیامک‌های هرروزه گم می‌شوند و کمتر کسی به یاد می‌آورد که از آن‌ها استفاده کند. ن ==

اما سفرکارت چیزی نیست که کسی فراموش کند، سفر کارت از تمام کارت‌های بانکی با هر موجودی که داشته باشند متمایز است. به همین دلیل هدیه سفر کارت برند شما را متمایز می‌کند و باعث می‌شود دیگران شما را به یاد داشته باشند.

اگر دوست دارید فرصت رفتن، تجربه کردن و خاطره ساختن را هدیه بدهید، سفر کارت فلای تودی برای شما طراحی شده است. جهت سفارش سفرکارت فلای تودی، روی لینک زیر کلیک کنید.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید