سیمئونه: کسی به اخراج نشدن سبایوس اهمیت نمی‌دهد

0
81



کد خبر : ۱۸۶۶۹۵۵ |
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۱۹ |
۱٫۳K بازدید |

۰
دیدگاه


دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است که اخراج نشدن دنی سبایوس، نقطه عطف دیدار امشب تیمش مقابل رئال مادرید بود.

سیمئونه: کسی به اخراج نشدن سبایوس اهمیت نمی‌دهد

به گزارش “ورزش سه”، اتلتیکو امشب در یک چهارم نهایی کوپا دل ری میهمان رئال بود و ابتدا با گل آلوارو موراتا پیش افتاد اما در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد و بعد از رفتن بازی به وقت های اضافی، با دریافت دو گل دیگر، بازی را واگذار کرد.
اما سیمئونه معتقد است اگر سبایوس زمانی که بازی هنوز ۱-۰ به سود تیمش بود، اخراج می‌شد، نتیجه دیگری رقم می خورد:

چیزی که اتلتیکو کم داشت
ما تا دقیقه ۷۰، زمانی که دنی سبایوس کارت زرد دوم را دریافت نکرد، خوب بازی کردیم. تا زمان گل رودریگو، ما موقعیت های خوبی ایجاد کردیم اما با پیش رفتن بازی، شرایط دشوار شد، به ویژه با یک بازیکن کمتر. هرچند تیم این شجاعت را داشت که برای پیروزی جلو بکشد. از تلاش بازیکنان راضی هستم.

1795384

تصمیمات بحث برانگیز داوری
من با احترام از او سوال کردم. این قبلا مقابل سوسیداد هم اتفاق افتاده بود و من به او گفته بودم که آیا مشکلی با موراتا دارد. او گفت که آلوارو موقع زمین خوردن، اغراق کرده است.
کسی اهمیتی نمی دهد که سبایوس می توانست کارت زرد دوم را دریافت کند. تکرار می کنم، کسی اهمیتی نمی دهد اما چنین تصمیماتی می تواند نتیجه را به سود یکی از دو تیم تغییر بدهد. ما از نتیجه ناراحتیم اما به شیوه مبارزه‌مان افتخار می کنیم.

رضایت از تیم
رئال در لحظات مهم مقابل دروازه برتر بود. ما توسط گریزمان، دیپای و کاراسکو صاحب چند موقعیت شدیم. وقتی تیم چنین نمایشی ارائه می دهد، نمی توان انتظار بیشتری داشت. ما از لیگ قهرمانان و کوپا دل ری حذف شدیم. اکنون باید ببینیم که می توانیم به چه دستاوردی برسیم
 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید