مهاجری از نفت مسجدسلیمان شکایت کرد

0
66



کد خبر : ۱۸۶۷۲۰۱ |
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۷ |
۲۰۱ بازدید |

۰
دیدگاه

از حسابی چک دادند که فقط ۱۳ هزار تومان موجودی داشت


رضا مهاجری برای اولین بار از باشگاهی که در آن فعالیت داشت، شکایت کرد.

مهاجری از نفت مسجدسلیمان شکایت کرد

به گزارش “ورزش سه” بعد از جدایی مهاجری از نفت مسجدسلیمان، مدیران این تیم به دنبال جلب رضایت وی برای فسخ قرارداد بودند تا بتوانند کارت ابراهیم اشکش برای نشستن روی نیمکت را صادر کنند. به این ترتیب آن‌ها توافق‌نامه‌ای با وکیل مهاجری امضا کرده و تعهداتی در آن قید کردند، چیزی که وکیلی مهاجری می‌گوید چون انجام نشده، نشستن اشکش روی نیمکت مسجدسلیمانی‌ها غیر قانونی بوده است.

محمد معصومی در این‌باره توضیح می‌دهد: مدیران نفت مسجدسلیمان برای فسخ قرارداد آقای مهاجری نیاز به رضایت ایشان داشتند. آقای مهاجری هم این وسط مردانگی به خرج داد و اولاً تمام مبلغ پاداش سال قبل خودش برای حفظ تیم را بخشید و اعلام کرد این مبلغ صرف زیرساخت‌های باشگاه در مسجدسلیمان شود. دوماً از نزدیک به ۴میلیارد مطالباتی که داشت و می‌توانست به راحتی با سود و زیانش مثل ماجرای «جاسم کرار» به آن برسد، توافق کرد که کمتر از نصف آن را دریافت کند.

او ادامه می‌دهد: آقای شجاعی مدیرعامل نفت خیلی از این همه همراهی آقای مهاجری خوشحال بود و برای همین این ماجرا را مکتوب کردیم تا آقای اشکش بتواند کارتش را برای نشستن روی نیمکت دریافت کند. زیر توافقنامه هم قید کردیم که در صورت انجام نشدن هرکدام از تعهدات مالی، این توافقنامه اعتباری ندارد، منتهی مدیران باشگاه با استناد به همین کاغذ، برگه فسخ آقای مهاجری را به سازمان لیگ تحویل دادند و قرارداد اشکش را ثبت کردند، در حالی که حالا که ۲مورد از تعهدات باشگاه انجام نشده، فسخ هم اعتباری نداشته و کارتی که برای آقای اشکش صادر شده هم از درجه اعتبار ساقط بوده است.

1720426

معصومی اضافه می‌کند: در جلسه‌ای که ۱۹دی‌ماه برگزار کردیم بنا شد ۲۱دی‌ماه، ۲۹دی‌ماه و ۱۲بهمن‌ماه مبالغی پرداخت شود که هیچ‌کدام انجام نشد. چک‌هایی به ما دادند که مربوط به اسپانسر باشگاه بود، ولی وقتی استعلام گرفتیم دیدیم کمتر از ۴۸ساعت است که این دسته‌چک صادر شده و ۱۳هزار تومان در حسابش موجود بوده است!

وکیل سرمربی اسبق MIS می‌گوید: با آقای شجاعی خیلی صحبت کردم، در نهایت ایشان گفت بروید شکایت کنید، ما هم این آدم‌ها را نمی‌شناسیم! یعنی چه؟ مدیرعامل اسپانسر باشگاهش را نمی‌شناسد؟ مردم از همه‌جا بی‌خبرند، کسی نمی‌داند مهاجری چقدر از حق و حقوقاتش گذشت، اما اگر روزی کار به کسر امتیاز و این چیزها برسد، همین آدم‌ها کم‌کاری‌شان را گردن مهاجری و بقیه می‌اندازند.

او می‌گوید: مدیران باشگاه من را سر کار می‌گذارند. یک بار با من قرار گذاشته‌اند که پیش آقای علاقه‌بند اسپانسر باشگاه بروم، سر قرار که رسیدم می‌گویند ایشان پرواز داشته و رفته! خود آقای شجاعی را من توی فرودگاه پیدا کردم و این توافقنامه امضا شده است.
معصومی ادامه می‌دهد: چک‌ها را برگشت زدیم. البته واقعیت این است ما این کار را نکردیم. چک‌ها را به حساب گذاشته بودیم و بانک اتوماتیک برگشت‌شان زد، به فدراسیون هم این قضیه را اعلام کردیم و من از آقای مهاجری خواستیم برای اولین بار در دوران کاری‌اش از باشگاهش شکایت کند و خودم این کار را کردم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید