گروگانگیری خانوادگی قاچاقچی فراری در حلقه محاصره پلیس

0
71


|


۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۰۸:۱۰:۰۰

|

|





مرد قاچاقچی با استفاده از یک قمه، پدر، مادر و خواهرش را به گروگان گرفت و مأموران را تهدید کرد که اعضای خانواده‌اش را می‌کشد.




گروگانگیری خانوادگی قاچاقچی فراری در حلقه محاصره پلیس


|


۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۰۸:۱۰:۰۰

قاچاقچی تحت تعقیب وقتی خودش را در محاصره پلیس دید اعضای خانواده‌اش را به گروگان گرفت اما دقایقی بعد با حضور تیم رهایی گروگان در عملیاتی ضربتی دستگیر شد تا این گروگانگیری ختم به خیر شود.

به گزارش همشهری، روز پنجشنبه گروهی از مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر ایلام برای دستگیری یک قاچاقچی تحت تعقیب به خانه او در یکی از مناطق شهر رفتند. مأموران با ارائه حکم قضایی وارد آنجا شده و قصد دستگیری متهم را داشتند اما او با دیدن مأموران با استفاده از یک قمه، پدر، مادر و خواهرش را به گروگان گرفت و مأموران را تهدید کرد که اعضای خانواده‌اش را می‌کشد.

در این شرایط بود که مأموران او را به آرامش دعوت کردند و از سوی دیگر گروهان ویژه نوپو برای رهایی گروگان‌ها خود را به محل حادثه رساندند.

سرهنگ اکبر عباسی، فرمانده یگان ویژه استان ایلام در این‌باره گفت: در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد که محل حادثه مجهز به دوربین مداربسته است و متهم بیرون از ساختمان را کنترل می‌کند. او چند مرتبه اخطار داد که نباید هیچ ماموری در آنجا حضور داشته باشد و به همین دلیل آنجا پاکسازی و تلاش برای گفت‌وگو با گروگانگیر آغاز شد. وی ادامه داد: گروگانگیر با قمه خودزنی کرده بود و مدام تهدید می‌کرد. به همین دلیل با استفاده از تلفن همراه مذاکره با او شروع شد. ابتدا او به آرامش دعوت شد و در ادامه معلوم شد که او به جز قمه سلاح دیگری در اختیار ندارد. در این شرایط با استفاده از گویش محلی به مذاکره با او ادامه دادیم تا اینکه پس از حدود ۴۰ دقیقه، ۴نفر از مأموران موفق شدند وارد ساختمان شوند و متهم نیز خودش را تسلیم کرد و گروگان‌ها آزاد شدند. به‌گفته وی متهم هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید