حضور حداکثری در استادیوم آزادی، فعلا فراموش کنید

0
69



کد خبر : ۱۸۶۷۱۸۴ |
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۸ |
۱٫۳K بازدید |

۰
دیدگاه


به دلیل برگزاری بازی های استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی و هم چنین عدم جایگزینی استادیوم، استادیوم آزادی به صورت نقطه به نقطه ترمیم خواهد شد.

حضور حداکثری در استادیوم آزادی، فعلا فراموش کنید

به گزارش “ورزش سه”، استادیوم آزادی که بیش از ۵ دهه از عمر آن می گذرد فرسوده شده و نیاز به بازسازی جدی دارد و شاید یکی از بهترین تصمیمات در مورد این استادیوم تخریب آن و ساخت استادیوم جدید به امکانات بروز و حرفه ای است. اتفاقاتی که در جهان برای خیلی از استادیوم های مطرح رخ داده است.

سازمان توسعه و تجهیز اماکن ورزشی راه دوم را در پیش گرفته است. ترمیم استادیوم آزادی اما به دلیل برگزاری بازی های استقلال و پرسپولیس در این استادیوم و هم چنین عدم وجود استادیوم دیگری شبیه آزادی در تهران برای میزبانی از دیدارهای آبی و قرمز، استادیوم آزادی به صورت نقطه به نقطه ترمیم و بازسازی خواهد شد تا هم استقلال و پرسپولیس برگزار کننده بازی های خود باشند و هم استادیوم آزادی بازسازی شود.

اما در جریان بازی استقلال – ملوان نکته ای که افراد حاضر در استادیوم و تصمیم گیرنده ها به آن اشاره می کردند، بلااستفاده بودن طبقه دوم در ماه های آینده است. کارشناسان رسمی دادگستری بعد از بازدید از طبقه دوم استادیوم آزادی دستور بازسازی کامل آن‌ را دادند و از فدراسیون فوتبال تقاضا کردند تا ترمیم کامل از طبقه دوم استفاده نکند. در این بازی شاهد بازگشت تماشاگران به استادیوم آزادی بودیم اما تعداد تماشاگران دو تیم کم بودند، به این دلیل که باشگاه استقلال تنها مجوز ۵ هزار فروش بلیط را داشت و از سویی گرانی بلیط که به یک میلیون تومان هم می‌رسید، موجب شد استقبال زیادی از این بازی نشود. اما در آینده با تجدید نظر در مورد قیمت بلیط و هم چنین صدور مجوز بیشتر تماشاگران در استادیوم آزادی شاهد حضور پرشورتر و بیشتر تماشاگران در استادیوم آزادی خواهیم بود. اما حضور حداکثری در استادیوم آزادی تا بازسازی کامل طبقه دوم استادیوم آزادی باید فراموش شود.  

جالب اینجاست بخش‌هایی از سکوهای طبقه نخست هم در دست بازسازی است و اگر برای حضور تماشاگران بیشتر در استادیوم آزادی مجوز صادر شود، علاوه بر طبقه دوم بخش های از طبقه اول هم قابل استفاده نیست.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید