ما فرشته نجات ساپینتو و استقلال نیستیم

0
72



کد خبر : ۱۸۶۷۱۲۸ |
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۰۱ |
۵۹۷ بازدید |

۰
دیدگاه

کریمی: داور بیخودی من را چهارکارته کرد


در نیمه دوم استقلال با استفاده از افت بدنی بازیکنان‌مان و همچنین تجربه خودش توانست سه گل بزند.

ما فرشته نجات ساپینتو و  استقلال نیستیم

به گزارش ” ورزش سه”، ملوان بندرانزلی پس از شش هفته شکست ناپذیری سرانجام با نتیجه چهار بر صفر، مغلوب میزبان خود استقلال تهران شد.

سعید کریمی مدافع ساروی ملوانان در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده بودیم اما همشیه شرایط بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، با دیگر بازی‌ها متفاوت است. بیست، سی دقیقه اول خیلی خوب بازی کردیم، تا قبل از گل توپ و میدان در اختیار بود و چند موقعیت گل نیز خلق کردیم اما روی ضد حمله حریف گل اول را دریافت کردیم و شیرازه تیم از هم پاشید. در دقایق پایانی نیمه اول، گل دوم را خوردیم و با یک روحیه خیلی بد به رختکن رفتیم و در نهایت بازی را با این نتیجه واگذار کرديم.

او در مورد مقصر گل‌های خورده ملوان در این دیدار ادامه داد: ‌نمی‌توانم بگویم به خاطر اشتباهات فردی دروازه ما باز شد، وقتی یک تیم گلی دریافت می‌کند، قطعا تمام بازیکنانش‌ در رقم خوردن این اتفاق به نوعی مقصر هستند‌.این را هم بگویم که درست است ما هم بازی رفت و هم بازی برگشت به استقلال باختیم اما ما فرشته نجات ساپینتو و استقلال نیستیم و این شکستها را جبران خواهیم کرد.

این بازیکن در خصوص داوری اظهار داشت: داوری به هیچ وجه خوب نبود، آقای سیدعلی حتی در بازی‌ دوستانه ما مقابل استقلال که یک ماه پیش برگزار شد، قضاوت خیلی بدی داشتند. در این دیدار هم تمام صحنه ها پنجاه – پنجاه و حتی هفتاد به سی را به سود استقلال سوت می‌ زدند. البته همه داوران در دیدار هایی که استقلال  و پرسپولیس میزبان هستند، سعی می‌کنند بازی را به نفع این دو تیم مدیریت کنند. در یک صحنه بعد از برخوردی که با تیرک دروازه داشتم، از زمین بازی خارج شدم، بعد از لحظاتی با اجازه کمک داور به بازی آمدم  اما آقای سید علی گفتند چرا بدون اجازه وارد زمین شدی و با یک کارت زرد بی مورد، من را چهار کارته کردند.

وی در رابطه با بازی هفته آینده ملوان مقابل نساجی افزود: این هفته با نساجی مازندران بازی داریم، هر دو تیم در این هفته بازی‌هایمان را واگذار کردیم، تیم ما تا پیش از بازی مقابل استقلال، هفت هفته شرایط خوبی داشت، سعی می‌کنیم به شرایط قبلی خود برگردیم و ادامه دهیم. فکر می‌کنم نساجی وضعیت خوبی ندارد و باید سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. این دیدار جزو بازی‌های شش امتیازی محسوب می‌شود، چرا که دو تیم اختلاف چندان زیادی در جدول ندارند. اگر این دیدار را با برد پشت سر بگذاریم، می‌توانیم جایگاه نساجی را در جدول از آنها بگیریم.‌ این دیدار با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و امیدوارم بازی جذابی از آب در بیاید.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید