بعد از رقابت های جهانی برای تغییر وزن تصمیم می‌گیرم

0
63



کد خبر : ۱۸۶۷۴۰۰ |
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۶ |
۸۱ بازدید |

۰
دیدگاه

سوادکوهی: شکست طلسم جردن باروز لطف خدا بود


کشتی گیر وزن ۷۹ کیلوگرم آزاد کشورمان گفت: تا مسابقات جهانی صربستان در وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی خواهم گرفت و بعد از مسابقات جهانی تصمیم می گیرم به وزن ۷۴ برگردم یا وزن ۸۶ کیلوگرم بروم.

بعد از رقابت های جهانی برای تغییر وزن تصمیم می‌گیرم

به گزارش “ورزش سه”و به نقل از فارس، علی سوادکوهی در خصوص وضعیت تیم ملی پیش رقابت های رنکینگ دار کرواسی اظهار داشت: پس از رقابت‌های جام جهانی مسابقات رنکینگ دار کرواسی اولین تورنمنتی است که شرکت خواهیم کرد. خداراشکر شرایط بسیار خوبی داریم و با آمادگی نسبی که به دست آورده‌ایم راهی این رقابت‌ها خواهیم شد. مسابقات رنکینگ دار کرواسی اولین مسابقات بین المللی رنکینگ دار من است. سال گذشته در مسابقات رنکینگ داری که در صربستان برگزار شد شرکت نکردم و به همین دلیل این مسابقات برایم حائز اهمیت است.

کشتی گیر وزن ۷۹ کیلوگرم آزاد کشورمان در خصوص حضورش در مراحل بعدی چرخه انتخابی تیم ملی عنوان کرد: من با توجه به حضور در رقابت های جام جهانی از حضور در چرخه انتخابی معاف شدم، اما در مسابقات جام تختی که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم داشت، نه تنها من بلکه همه کشتی گیران در جام تختی کشتی خواهند گرفت تا به پیراهن تیم ملی برسند. بعد از مسابقات جام تختی آخرین مرحله انتخابی انتخابی مسابقات جهانی خواهد بود که در آن باید شرکت کنیم.

1779425

سوادکوهی درباره شکستن طلسم جردن باروز در کشتی آزاد و تغییر وزن خود گفت: لطف خدا بود که توانستم بعد از ۱۴ سال جردن باروز آمریکایی را شکست دهم و برنامه من تا مسابقات جهانی صربستان هم این است که در وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی بگیرم و بعد از مسابقات جهانی تصمیم خواهم گرفت به وزن ۷۴ برگردم یا وزن ۸۶ کیلوگرم بروم.

وی افزود: در حال حاضر شرایط خودم هم بسیار خوب است چرا که در رقابت های لیگ برتر حضور داشتیم و کشتی‌های خوبی را هم گرفتم، به همین دلیل ۸۰ درصد آمادگی بدنی خودم را دارم و شرایط بسیار ایده‌آلی برای مسابقات زاگرب دارم. امیدوارم بتوانم در مسابقات کرواسی کشتی‌های بسیار خوبی بگیرم و مدال خوش رنگی از این رقابت‌ها به دست بیاورم.

کشتی گیر وزن ۷۹ کیلوگرم آزاد کشورمان در خصوص اتفاقات جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا اظهار کرد: در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ تیم جوانی را در آمریکا داشتیم و با توجه به جوانی تیم ملی شرایط بسیار بدی در سالن مسابقات حاکم بود و بد بودن شرایط سالن باعث شد تا کشتی گیران روحیه خود را از دست بدهند . به جرأت می توانم بگویم که ۸۰ درصد علت باخت تیم ملی در این رقابت ها شرایط بد سالن بود.

1779421

سواد کوهی در پایان گفت: خدا را شکر می کنم که در مسابقات جام جهانی توانستم به فینال برسیم و در فینال هم به دلیل یکسری کارهایی که باید انجام می‌شد دوم شدیم. ما می توانستیم در آمریکا قهرمان شویم اما پیشرفت و عملکرد کشتی گیران مهمتر از هر چیز بود و امیدوارم در آینده شاهد نتایج درخشان کشتی گیران کشورمان در عرصه بین المللی باشیم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید