خوشحالی بارسا از توقف یاران طیبی و اولادقباد

0
81



کد خبر : ۱۸۶۷۳۶۴ |
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۰ |
۱۵۷ بازدید |

۰
دیدگاه


تیم فوتسال پالما در حضور دو ستاره ایرانی خود به تساوی مقابل سانتا کولوما رسید.

خوشحالی بارسا از توقف یاران طیبی و اولادقباد

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب مسابقات هفته هجدهم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم پالما در حالی که حسین طیبی و مسلم اولادقباد را مثل بازی اخیرش در اختیار داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب به مصاف سانتا کولوما رده یازدهمی رفت.

تیم فوتسال پالما که در دیدار اخیرش در کوپا دل ری اسپانیا با گلزنی حسین طیبی و اولادقباد موفق به کسب پیروزی مقابل بورلا شده بود، امشب نتوانست در جدال برابر سانتا کولوما به برتری دست پیدا کند و با یک امتیاز این مسابقه خانگی را تمام کرد.

1796123

پالما که در هفته گذشته لیگا ناسیونال اسپانیا علی‌رغم گلزنی حسین طیبی برابر اینتر موویستار شکست خورده بود، برای دومین مسابقه پیاپی در این رقابت‌ها نتوانست به برتری دست پیدا کند و با دریافت گل در آخرین دقیقه به تساوی دو بر دو مقابل سانتا کولوما رضایت داد تا ۳۷ امتیازی شود و در رتبه دوم جدول بماند.

یاران طیبی و اولادقباد که در صورت برتری مقابل سانتا کولوما به چهار امتیازی بارسلونا می‌رسیدند، با توقف در این دیدار اختلاف امتیازی ۶ امتیازی با آبی‌اناری‌ها که یک بازی کمتر از آنها انجام دادند، پیدا کردند.

حسین طیبی و مسلم اولادقباد، دو ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال پالما در جریان تساوی این تیم مقابل سانتا کولوما به زمین رفتند، اما نتوانستند آمار گلزنی خود را بهتر از قبل کنند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید