ادعای جالب دنی آلوس در زندان/ ۱۵ سالگی از خانه بیرون زدم؛ زندان که چیزی نیست!

0
60


|


۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ۱۵:۵۸:۳۵

|

|


نخستین واکنش فوتبالیست متجاوز:



روزنامه «لاوانگواردیا» شهادت برخی از زندانیان زندان برایانز در مورد دنی آلوس را منتشر کرده است.




ادعای جالب دنی آلوس در زندان/ ۱۵ سالگی از خانه بیرون زدم؛ زندان که چیزی نیست!


|


۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ۱۵:۵۸:۳۵

یک هفته می‌شود که دنی آلوس در زندان «برایانز ۲» به سر می‌برد. این فوتبالیست برزیلی شنبه گذشته برای امنیت بیشتر به آنجا منتقل شد، زیرا قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده تجاوز جنسی ادعایی او به یک زن جوان در کلوپ شبانه بارسلونا، دستور داد که او باید بدون وثیقه به زندان فرستاده شود.

به گزارش خبرورزشی، زندگی او چه در داخل و چه در خارج از زندان در کانون توجهات قرار دارد. و گزارشات مربوط به کارهای او در زندان هرروز منتشر می‌شود. او حتی برای اولین بار پشت میله‌های زندان به بازی فوتبال پرداخت. طبق شهادت زندانیان این خود آلوس بود که به وضوح گفت که در داخل زندان شخص دیگری است. این بازیکن برزیلی اعتراف کرده است: «فوتبالیست از زندان خارج شده، دنی آلوسی که اینجاست یک فرد دیگر است. هرچه پیش آید می‌پذیرم.»

او نگرش و ذهنیت مثبتی دارد که هم‌بندهایش آن را تایید می‌کنند. آلوس همچنین به زندانیان دیگر گفته: «من از ۱۵ سالگی خانه را ترک کردم و با مشکلات و سختی‌های زیادی روبرو شدم. این هم مرحله سخت دیگری است که باید از آن عبور کنم. من از چیزی نمی‌ترسم.»

چیزی که زندانیان نتوانستند از آلوس سوال کنند و جوابی بگیرند موضوع مربوط به پرونده تجاوز است. زندانیان ادعا می‌کنند که آلوس در این مورد بسیار خوددار است و دوست ندارد حرفی در این رابطه بزند.

 

 

 

 

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید