بازی مساوی نشد، ما رئال را بردیم!

0
65



کد خبر : ۱۸۶۷۶۵۱ |
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰ |
۱٫۳K بازدید |

۱
دیدگاه

مربی سوسیداد:


ایمانول آلگواسیل، مربی موفق باشگاه سوسیداد، معتقد است با توجه به شرایط موجود، تساوی بدون گل در برنابئو برای سوسیداد حکم برد را داشت.

بازی مساوی نشد، ما رئال را بردیم!

به گزارش “ورزش سه”، رئال سوسیداد با چندین غایب از جمله داوید سیلوا و میکل مرینو در برنابئو برابر رئال مادرید قرار گرفت و توانست از قهرمان اروپا یک امتیاز ارزشمند بگیرد. سوسیداد تیم شگفتی‌ساز نیم فصل اول لالیگا بوده و در رده سوم قرار دارد. دیشب رئال هر چه زد به در بسته خورد و گلر سوسیداد بهترین نمایش خود را داشت. ۲۰ شوت به دروازه رئال هیچ ثمری نداشت و این تیم در خانه متوقف شد.

1796447

ایمانول اما معتقد است تیمش در واقع برنده بازی شد:«پس از شکست از بارسا در کوپا دل ری و پشت سر گذاشتن یک هفته دشوار و فشرده به این بازی رسیده بودیم و غایبان مهمی هم داشتیم اما توانستیم رئال را متوقف کنیم. فقط می توانم به بازیکنانم تبریک بگویم. امیدوارم هواداران ما نیز به تیم افتخار کرده باشند. نتوانستیم پیروز شویم ولی با توجه به شرایط موجود، گرفتن یک امتیاز در برنابئو حکم پیروزی را دارد. در واقع بازی از نظر من مساوی نشد و ما برنده واقعی بودیم.»

1796446

ایمانول ادامه داد:«البته که رئال تیم بهتر زمین بود و شانس های زیادی برای گلزنی داشت ولی ما هم شانس های گلزنی خودمان را داشتیم و حتی در وقت‌های اضافه بازی می توانستیم گل بزنیم و برنده شویم. این یکی از بهترین بازی های فصل لالیگا بود و دو تیم فوق العاده بازی کردند. من نمی توانم چیزی جز تعریف و تمجید از بازیکنانم بگویم.»



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید