با وجود شکایت جدید از استقلال، پنجره باز می ماند

0
102



کد خبر : ۱۸۶۷۶۶۸ |
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۶ |
۳۰۴ بازدید |

۰
دیدگاه


با وجود طرح شکایت دوباره شیخ دیاباته از استقلال فعلا پنجره این تیم بسته نمی شود و می تواند با خالی بودن لیست یک بازیکن جدید جذب کند.

با وجود شکایت جدید از استقلال، پنجره باز می ماند

به گزارش “ورزش سه”، این دومین بار است که شیخ دیاباته از استقلال شکایت می کند. او یک بار بعد از جدایی از استقلال شکایت خود را در فیفا ثبت کرد و خواهان دریافت ۹۰۰ هزار دلار شد که رای فیفا ۱۷۵ هزار دلار بود که باشگاه استقلال اعلام کرد، این پول را به حساب مهاجم سابقش واریز کرده است.

حالا مهاجم فعلی پرسپولیس درنامه ای که برای فیفا نوشته است، اعلام کرده در ثبت دادخواست ابتدایی دچار اشتباه شده است و باید دو ماه دیگر حقوق از باشگاه استقلال دریافت کند. به این خاطر که لیگ برتر ایران به دلیل کرونا و وقفه چند ماهه در مدت زمان بیشتری برگزار شد. شیخ دیاباته در حالی شکایت جدید خود را علیه استقلال در فیفا ثبت کرد که در فصل کرونا و تعویق بازی ها به خاطر این بیماری، خیلی از بازیکنان به دلیل کاهش درآمد باشگاه ها بخشی از مطالبات خود را به باشگاه بخشیدند و فیفا و حتی فدراسیون های ملی اعلام کردند؛ به دلیل به درازا کشیدن فصل نمی توانند دستمزد جدیدی را از باشگاه ها طلب کنند.

حالا باید منتظر ماند و دید که فیفا چه پاسخی به درخواست مهاجم تیم پرسپولیس خواهد داد. پاسخ نهایی این پرونده هر چه باشد، در این برهه از زمان موجب بسته شدن پنجره استقلال نخواهد شد. در صورت صدور رای به نفع شیخ دیاباته و عدم تمکین باشگاه استقلال در مهلت تعیین شده ممکن است، بار دیگر استقلال را در نقل و انتقالات دچار چالش کند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید