داستان درگیری شدید مربی با بازیکن در لیگ نوجوانان!

0
69



کد خبر : ۱۸۶۷۷۲۹ |
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۱ |
۶۳۳ بازدید |

۰
دیدگاه

سرمربی پیکان: عذر می‌خواهم اما کار برخی مربیان زشت است


درگیری شدید در دربی حساس دو تیم خودروساز در لیگ نوجوانان بازتاب گسترده‌ای داشته است.

داستان درگیری شدید مربی با بازیکن در لیگ نوجوانان!

به گزارش “ورزش سه”، در رقابت‌های لیگ فوتبال نوجوانان دو تیم پیکان و سایپا که مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل هستند مقابل یکدیگر قرار گرفتند. این بازی تا ثانیه‌های پایانی با برتری یک بر صفر پیکان در جریان بود اما در ششمین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه دوم سایپا به گل تساوی رسید و همین گل عاملی برای شروع یک جنجال بزرگ شد.

بازیکن تیم نوجوانان سایپا بعد از به ثمر رساندن گل تساوی به سمت نیمکت پیکان رفت و علامت هایی نشان داد که منجر به یک درگیری شد. این بازیکن نوجوان ابتدا با انگشت به نیمکت پیکان هیس داد و سپس با دست روی گردن خود کشید. همین موضوع منجر به عصبانیت شدید مربی دروازه بان های تیم نوجوانان پیکان شد و در نهایت یک درگیری فیزیکی میان دو نیمکت پیش آمد.

1796790
1796793
1796791
1796792
1796794

ویدئوهای مربوط به این درگیری در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است. حتی مربیان تیم سایپا نیز در این باره صحبت‌هایی را مطرح کرده‌اند. برای پیگیری این ماجرا با امید محمدی سرمربی تیم نوجوانان پیکان تماس گرفتیم. محمدی به خبرنگار ما درباره درگیری پیش آمده گفت: با توجه به جایگاه دو تیم پیکان و سایپا و اینکه دربی خودروسازان بود، حساسیت بازی بسیار بالا بود. دوتیم در صدرجدول هستند و برای قهرمانی تلاش می‌کنند. ما حتی نامه زده بودیم که ناظر و داور خوب بگذارند. با این حال در جریان بازی هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و حتی وقتی گل هم زدیم خوشحالی گل متعارفی را در زمین خودمان و رو به نیمکت خودمان از بازیکنان شاهد بودیم.

او ادامه داد: جنجال از جایی شروع شد که سایپا در دقیقه ۹۶ گل تساوی را زد. با اینکه ۶ دقیقه وقت اضافی هم مورد اعتراض ما بود اما حرفی نزده بودیم. گل هم در همین تایم زدند و بازهم حرفی نزدیم، اما خوشحالی پس از گل حریف قابل درک نبود. اکثر بازیکنان تیم نوجوانان سایپا یا شاگرد من بودند یا مرا می‌شناسند. در تصاویر همه چیز مشخص است، آنها رو به من با دست علامت های بدی را نشان دادند. مثلا علامت سر بریدن را به نمایش گذاشتند که همین زمینه ساز جنجال شد. در نهایت هم اتفاقاتی افتاد که در شان دو باشگاه پیکان و سایپا نبود.

سرمربی تیم نوجوانان پیکان همچنین گفت: من از بازیکنان نوجوان سایپا دلخوری ندارم، دلخوری و انتظار من از مربیان آنها است. نمی‌دانم چرا تیم‌ها در داخل زمین اینقدر بازیکنان مرا می‌زنند. در بازی های گذشته دو بازیکن مان پایشان شکسته ، یک کشیدگی رباط دادیم و مصدومیت‌های دیگری نیز رقم خورده است. این‌ها از فضای بد تهییج برخی مربیان نشات می‌گیرد. در فضای مجازی ویدئوهایی از رختکن مربیان بزرگ و کارهای آنها برای روحیه دادن به شاگردان شان منتشر می‌شود. مربیان ما هم متاسفانه می‌خواهند این کار را کنند و به بدترین شکل بازیکنان را تهییج می‌کنند. من که ادعایی در مربیگری ندارم و جوان هستم، اما آنهایی که ادعا می‌کنند ۲۲ سال است مربیگری می‌کنند و معلم هستند، نباید در داخل رختکن و روی نیمکت بازیکنان را تهییج کنند. نتیجه این می‌شود که در دقیقه ۹۶ به خاطر گل تساوی به تیم ما شادی غیرمتعارف می‌کنند. واقعا باید تاسف خورد به حال آنهایی که اسم خودشان را مربی می‌گذارند و کارهایی می‌کنند که اتفاقات بدی در زمین رخ بدهد.

محمدی افزود: من این حرف‌ها را نزدم که چیزی را توجیه کنم. اتفاقی که رخ داد، بد بود و اتفاقا بعد از بازی مربیان و بازیکنان خاطی تیم من در کمیته انضباطی باشگاه پیکان حاضر شدند و مورد تنبیه قرار گرفتند. از این اتفاق هم خیلی خوشحال هستم. ما در یک باشگاه حرفه‌ای کار می‌کنیم و فارغ از نتیجه باید در بحث‌های اخلاقی کوشا باشیم. اصلا اتفاقی که افتاد قابل توجیه نیست و بابت مساله پیش آمده هم از جامعه فوتبال و به خصوص پایه‌ها عذرخواهی می‌کنم اما متاسفام برای افرادی که بازیکنان تحریک می‌کنند و بعد هم وقتی حرکتی از آنها سر می‌زند جلویش را نمی‌گیرند و حتی الفاظ زشت هم به کار می‌برند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید