رییس جمهور قول داده با فروکش التهابات گشایش‌هایی اتفاق بیفتد

0
72


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس جمهور قول داده با فروکش التهابات گشایش‌هایی اتفاق بیفتد

مجتبی توانگر در بازدید از نمایشگاه تراکنش هشتم در غرفه تریبون‌نیوز حاضر شد و به سوالات سردبیر این رسانه پاسخ داد.

او در پاسخ به پرسش سردبیر تریبون نیوز در مورد دغدغه‌های فعالان حوزه فناوری‌های مالی گفت:«هر سال که از نمایشگاه تراکنش بازدید می کنم احساس می‌کنم که اتفاقات خوبی در حوزه فناوری‌های مالی  می‌افتد. فعالان این حوزه به دانش روز بهتر دنیا جریان دارد مسلط هستند؛ اما از لحاظ تکنولوژی فاصله زیادی داریم. بخشی از مشکلات به خلأهای قانونی مرتبط است و بخشی از آنها هم به بخشنامه‌ها و آیین نامه‌ها مربوط است و این نیاز به همکاری بین مجلس و دولت دارد تا با بررسی مشکلات این خلا را پر کنیم و اگر اشکالی در دولت وجود دارد و دستگاه قضایی نیاز است تا اقدامی بکند به صورت تخصصی و مسلط به رفع مشکلات بپردازیم. این گفت‌وگوها باید بیشتر شکل بگیرد تا بتوانیم گام‌های موثرتری برداریم کسانی که در حوزه فناوری‌های مالی فعالیت می‌کنند دانش کافی از این حوزه را دارند بیشتر از اینکه نیاز به تسهیلات و سرمایه داشته باشند به این نیاز دارند که موانع از سر راه آنها برداشته شود.»

در ادامه، میزبان این گفتگو پرسید:«آقای توانگر شما به خوبی این فضا را می‌شناسید. چه فضای بانکداری نوین را و چه فضای کسب‌و‌کارهای نوآورانه را یکی از دغدغه‌های مهم فعالان این حوزه‌ها بحث زیرساخت‌های اصلی است که مهمترین آن اینترنت است اما متاسفانه چیزهایی می‌شنویم مانند اینترنت طبقاتی که واقعا بی‌عدالتی برای گروه‌های مختلف جامعه است. در این‌باره شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران هم دغدغه‌های زیادی دارند و در گفتگوها به این نکته اشاره کرده‌اند که کاربر نهایی مهم است و بهره‌مندی از اینترنت با کیفیت و با ثبات ارتباط مستقیم با کسب‌وکارهای آنها دارد.  می‌خواهیم در این روزها خبر خوشی بشنویم لطفاً اگر در این زمینه اطلاعاتی دارید بفرمایید.

توانگر: در گفتگویی که با رئیس جمهور داشتم ایشان اذعان داشتند که باید التهابات و آشوب‌هایی که در ماه های اخیر با آن مواجه بودیم فروکش کند و پس از آن با تدابیر لازم گشایش‌های اتفاق بیفتد. این وعده‌ای است که آقای رئیس‌جمهور داده و ما هم امیدواریم به وعده خود عمل کنند.

مجتبی توانگر به پرسش سردبیر تریبون نیوز که پرسید «آیا شما با اینترنت طبقاتی موافق هستید؟» پاسخی نداد.

منبع

 



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید