گالاگر: من را نفروشید، نمی‌خواهم از چلسی بروم

0
93



کد خبر : ۱۸۶۷۷۱۷ |
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۶ |
۱٫۲K بازدید |

۰
دیدگاه


با اینکه اورتون تلاش زیادی برای جذب کانر گالاگر، ستاره جوان چلسی، می‌‌کند اما گالاگر به مدیران چلسی اطلاع داده که تمایلی برای پیوستن به اورتون ندارد.

گالاگر: من را نفروشید، نمی‌خواهم از چلسی بروم

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه اورتون که امروز شان دایش را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرد تا جانشین فرانک لمپارد اخراج‌شده باشد در روزهای گذشته تلاش زیادی کرده تا کانر گالاگر را از چلسی به خدمت بگیرد.

این در حالی است که در گذشته از چند باشگاه لیگ برتری دیگر هم به عنوان مقصدهای احتمالی گالاگر یاد شده بود. باشگاه‌هایی مثل کریستال پالاس، نیوکسل، استون‌ویلا و وستهم در تماس با چلسی از تمایل خود برای به خدمت گرفتن او صحبت کرده بودند.

 

در حالیکه به نظر می‌رسد آینده گالاگر در چلسی به موفقیت یا ناکامی باشگاه در جذب انزو فرناندز از بنفیکا بستگی داشته باشد اما نشریه اتلتیک اعلام کرد کانر گالاگر به چلسی اطلاع داده به هیچ وجه خواهان جدایی و پیوستن به اورتون نیست.

گالاگر از محصولات آکادمی چلسی است و به همین علت بین هواداران این تیم محبوبیت زیادی دارد. او البته در سالهای گذشته دوره‌های متعددی را به عنوان بازیکن قرضی در دیگر تیمهای انگلیسی بازی کرده و بعد از درخشش در چارلتون اتلتیک، سوانسی، وست‌برامویچ و کریستال پالاس به چلسی فراخوانده شد. او در فصل جاری ۱۸ بازی در لیگ برتر انجام داده و برای چلسی یک گل به ثمر رسانده است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید