آلارم مربی گل‌گهر به بازیکنان تیمش قبل از جدال حساس

0
99



کد خبر : ۱۸۶۷۸۹۵ |
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۳ |
۱۰۶ بازدید |

۰
دیدگاه

الهویی: باید مقابل سپاهان تمرکز داشته باشید


کمک مربی امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر سیرجان، می‌گوید فردا جدال جذاب و دیدنی با سپاهان خواهند داشت.

آلارم مربی گل‌گهر به بازیکنان تیمش قبل از جدال حساس

به گزارش “ورزش سه” سعید الهویی، کمک مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال با سپاهان گفت: برابر سپاهان که یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر از لحاظ فنی است قرار می‌گیریم. تیم پر مهره که کادر فنی خوبی دارد و جایگاه آن‌ها نشان می‌دهد چه کیفیت خوبی دارند. مطمئنا بازی دشواری داریم اما قطعا جدال زیبا و تاکتیکی می‌بینیم. چون درست است سپاهان تیم با کیفیتی به دارد اما ما و بازیکنان گل‌گهر هم ثابت کرده‌ایم کیفیت بالایی در بخش تهاجمی و تدافعی داریم.

وی در ادامه گفت: هر چند که در هفته‌های گذشته با اشتباهات فردی متاسفانه سه امتیاز را به دست نیاوردیم، اما با کیفیت بالایی که نشان دادیم، بازی زیبا و جذابی را ارائه کردیم. کاملا از لحاظ فنی در ۲،۳ بازی گذشته لیاقت پیروزی و کسب سه امتیاز را داشتیم. این برای ما جای خوشحالی دارد که مسیر فنی درستی داریم و از طرف دیگر برای بازیکنان آلارم دارد که تمرکز بیشتری در جریان مسابقه داشته باشیم و اشتباهات را به حداقل برسانیم.

الهویی ادامه داد: به خصوص در بازی فردا برابر سپاهان که با کیفیت هستند باید با کمترین اشتباه در زمین قرار بگیریم. اما نوید این را می‌دهم بازی جذاب و دیدنی خواهید دید. یکی از خصوصیات تیم ما همین است و پای هر بازی جذاب گل‌گهر است.

مربی گل‌گهر در پایان گفت: برای بازی فردا محروم نداریم اما مسیح زاهدی مصدوم است و باقی باریکنان در اختیار کادر فنی هستند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید