اگر به جای گرفتن ضمانت دو میلیارد تومانی دغدغه ورزشکاران را کم می‌کردید با این سیل مهاجرت روبرو نبودیم

0
79


|


۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۲۱:۰۰:۴۶

|

|


کنایه روزنامه اصلاح‌طلب به وزارت ورزش:



روزنامه هم میهن نوشت: شاید اگر وزارت ورزش به‌جای تمرکز روی «ضمانت دو میلیارد تومانی بازگشت ورزشکاران»، توجه بیشتری روی امکانات رشته‌های مختلف می‌گذاشت و شرایطی را فراهم می‌کرد که دغدغه ورزشکاران به‌لحاظ شغلی کاهش پیدا کند، با چنین سیلی از مهاجرت روبه‌رو نمی‌شدیم.




اگر به جای گرفتن ضمانت دو میلیارد تومانی دغدغه ورزشکاران را کم می‌کردید با این سیل مهاجرت روبرو نبودیم


|


۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۲۱:۰۰:۴۶

روزنامه هم میهن در گزارشی به بحران مهاجرت ورزشکاران از کشور پرداخته و به کنایه خطاب به وزارت ورزش نوشت اگر به جای تمرکز روی ضمانت دو میلیارد تومانی دغدغه ورزشکاران را کم می‌کردید با این سیل مهاجرت روبرو نبودیم.

به گزارش هم میهن، مهاجرت ورزشکاران ایران اتفاقی است که این روزها با سرعت بیشتری در حال رخ دادن است؛ موضوعی که با بررسی نتایج مسابقات ورزشکاران مهاجر، اینطور می‌توان گفت که «بازی دو سر باخت» است؛ هم برای کشور ایران که روی ورزشکارانش سرمایه‌گذاری می‌کند اما در بزنگاه آنها را از دست می‌دهد، هم برای ورزشکارانی که می‌توانستند اینجا افتخارآفرینی کنند اگر شرایط نسبی و امکانات حداقلی را داشتند، اما باید به کشور دیگری بروند. اگر در سال ۹۲ از مهاجرت محسن غفار، جودوکار ملی‌پوش ایران به آلمان شگفت‌زده شدیم، این روزها دیگر خبری از شگفتی نیست، چراکه فاصله‌ شنیدن چنین خبری بسیار کم شده است.

این روزنامه اصلاح‌طلب در پایان یادآور شده است: شاید اگر وزارت ورزش به‌جای تمرکز روی «ضمانت دو میلیارد تومانی بازگشت ورزشکاران»، توجه بیشتری روی امکانات رشته‌های مختلف می‌گذاشت و شرایطی را فراهم می‌کرد که دغدغه ورزشکاران به‌لحاظ شغلی کاهش پیدا کند، با چنین سیلی از مهاجرت روبه‌رو نمی‌شدیم و شاید جلوی این «بازی باخت باخت» گرفته می‌شد.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید