دستور پسر برای ربودن پدر پولدار خسیس

0
71


|


۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۰۸:۲۴:۱۳

|

|





پسر جوان یک آدم‌ربا اجیر کرد تا پدرش را بدزدد و از او اخاذی کند.




دستور پسر برای ربودن پدر پولدار خسیس


|


۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۰۸:۲۴:۱۳

پسری جوان که به‌خاطر خساست‌های پدر پولدارش، مدام با او درگیری داشت، ‌نقشه ربودن و اخاذی از وی را کشید و یک گروگانگیر اجیر کرد.

به‌گزارش همشهری، روز یکشنبه مرد میانسالی به اداره پلیس رفت و خبر از گروگانگیری داد. وی توضیح داد: دیروز (شنبه) پسری جوان به من زنگ زد و خودش را مسعود معرفی کرد. وی مدعی بود رازی از زندگی پسرم می‌داند و می‌خواهد با من در میان بگذارد. به گمان اینکه از دوستان پسرم است و می‌خواهد اسرار او را فاش کند، راهی آدرسی که برایم فرستاد شدم؛ خانه‌ای در یکی از مناطق تهران. وی ادامه داد: به محض ورود، پسر جوان با تهدید چاقو مرا در اتاقی زندانی کرد و دست‌وپایم را بست. او با تهدید رمز کارت‌های عابربانکم را گرفت و حساب‌هایم را خالی کرد.شاکی افزود: حدود ۸ساعت در خانه پسر ناشناس حبس بودم و سپس مرا رها کرد. او تهدید کرد که اگر پای پلیس را به ماجرا باز کنم جانم را می‌گیرد، با این حال تصمیم به شکایت گرفتم.

با ثبت اظهارات این مرد، تیمی از مأموران پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این پرونده آغاز کردند و با راهنمایی شاکی، راهی خانه جوان گروگانگیر شدند و او را به دام انداختند. وی در بازجویی‌ها گفت که پسر شاکی او را اجیر کرده تا دست به اخاذی از وی بزند. متهم گفت: پسر شاکی از دوستانم است. او می‌گفت پدرش پولدار اما خسیس است و پولی به او نمی‌دهد. وی از من خواست تا پدرش را به خانه‌ام بکشانم و چند ساعتی او را در اتاق حبس کنم. من هم دستور پسر شاکی را اجرا کردم و مرد پولدار را به بهانه اینکه راز پسرش را می‌دانم به خانه‌ام کشاندم و حساب‌هایش را خالی کردم.

پس از اعتراف متهم اجیر شده، دستور بازداشت پسر شاکی از سوی بازپرس پرونده صادر شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 




منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید