صالحی: رشید مظاهری خیال‌مان را راحت کرد

0
67



کد خبر : ۱۸۶۷۷۷۷ |
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰ |
۲٫۵K بازدید |

۰
دیدگاه

پایم زیر چمن گیر کرد و سه هفته نیستم؛


ابراهیم صالحی می‌گوید با پیروزی این هفته پیکان آنها از استرس خارج شده‌اند.

صالحی: رشید مظاهری خیال‌مان را راحت کرد

به گزارش “ورزش سه”، ابراهیم صالحی، بازیکن پیکان در مورد پیروزی این هفته‌شان مقابل مس کرمان گفت: کمی دلهره و استرس داشتیم و بازی سختی بود. اگر آن بازی را نتیجه نمی‌گرفتیم وضعیت‌مان بد می‌شد. با این حال می‌توانستیم با تفاضل بهتری هم ببریم.

او راجع به داوری گفت: داور به نظرم پنالتی را درست گرفت ولی صحنه خاصی نبود که برای آقای مومنی بحث برانگیز باشد. بازی حاشیه هم نداشت که برای داور سخت شود.

صالحی راجع به مصدومیتش بیان کرد: من دقیقه ۵۵ بازی استارت زدم، پایم زیر چمن گیر کرد و از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم. فکر کنم سه هفته‌ای نمی‌توانم به پیکان کمک کنم. من یک لحظه احساس کردم زیر پایم خالی شد.

1795466

او در خصوص حضور رشید مظاهری در پیکان گفت: رشید یک بازیکن سطح ملی است و امیدواریم در آینده نزدیک دوباره هم دعوت شود. او گلر شش دانگی است و به قولی وقتی در دروازه ایستاد خیال‌مان راحت شد. گلرهای قبلی‌مان هم خوب کار کرده بودند ولی رشید مظاهری است و اسم و رسم دارد. امیدوارم در ۱۳هفته باقی‌مانده به پیکان کمک کند.

او در پایان راجع به شرایط تیم‌شان گفت: تیم ما جوان است اما بازیکنان‌مان یکی دوسال در لیگ بازی کرده‌اند. ما الان که از ته جدول کنده شدیم و به رتبه دهم رسیدیم از شرایط استرس خارج شدیم و راحت‌تر می‌توانیم بازی کنیم. انشاالله در هفته‌های آینده به رده هفتم، هشتم برسیم و تا انتهای لیگ این رتبه را نگه داریم.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید