هتل فولتون قشم را آگاهانه رزرو کنید

0
64


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هتل فولتون قشم را آگاهانه رزرو کنید

با بالا رفتن قیمت ارز، سفرهای خارجی برای بسیاری از افراد سخت و گران شده اما جزیره قشم با داشتن جاذبه‌های گردشگری بسیاری که در خود جای داده، مشابه جاذبه‌های دیدنی در اکثر کشورها است که با سفر به قشم می‌توان از این نعمت طبیعی بهره برد. قشم طبیعت خاص و کم نظیری دارد که مشاهده و دیدن جذابیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی آن، خستگی ناپذیر است. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله معرفی هتل فولتون قشم – هتلی ساحلی با امکانات فوق العاده را نیز مطالعه کنید.

به همین دلیل سفر به قشم را هر ایرانی باید در برنامه سفر خود بگنجاند. جزیره زیبا و بزرگ قشم از بهترین مقاصد گردشگری در کشور است. جزیره قشم علاوه بر گردشگران داخلی به دلیل داشتن جاذبه‌های بکر و طبیعی بسیاری که دارد، گردشگران خارجی و توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کند.

وجود مسافران و گردشگران فراوان در قشم سبب شده تا هتل‌های لوکس بسیاری در این جزیره وجود داشته باشد. زیرا برای سفر به قشم یا هر مقصد دیگری نیازمند محل اقامت مناسب و خوبی است، تا سفر خوش و دلچسبی را به‌همراه داشته باشد. هتل فولتون یکی از هتل‌های خوب و محبوب بین گردشگران است. در ادامه مطلب با این هتل زیبا کاملاً آشنا خواهیم شد تا بتوانیم آگاهانه هتل فولتون قشم را رزرو نمائیم.

معرفی هتل فولتون قشم

این هتل یکی از پرطرفدار‌ترین هتل‌های قشم به‌شمار می‌رود، که در سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت کرد. هتل در خیابان خلیج فارس این جزیره بزرگ واقع شده است. هتل زیبای فولتون دارای ۲۲ واحد اقامتی و ۱۰۰ تخت، با شرایط اقامتی مناسب، افتخار میزبانی از مهمانان قشم را دارد. واحدهای متنوع هتل به صورت اتاق، ویلا و سوئیت می‌باشد که بسته به نظر و سلیقه گردشگران رزرو داده می‌شود.

هتل فولتون فاقد آسانسور بوده، چرا که تمام واحدهای اقامتی در طبقه همکف و طبقه اول جای گرفته است. این هتل دارای ۳ بنای مجزا شامل ساختمان ویلا، سوئیت و آپارتمان، می‌باشد. هتل فولتون به‌خاطر موقعیت مکانی خوبی که در قشم دارد، توانسته محیطی دنج و دل‌انگیز را در نزدیکی ساحل خلیج فارس، برای مهمانان خود فراهم آورد.

موقعیت مکانی هتل فولتون قشم

هتل فولتون پس از میدان استقلال در بزرگراه خلیج فارس، پس از کمپ هامون قرار دارد‌. موقعیت مکانی هتل سبب شده تا گردشگران در برخی از واحدهای اقامتی، منظره زیبای دریای خلیج فارس را تماشا کنند. قرار گرفتن هتل در بزرگراه خلیج فارس باعث شده تا گردشگران به مراکز خریدی که در اطراف هتل قرار گرفته، دسترسی داشته باشند و به‌راحتی بتوانند در این بازارها، گشت و گذار و خرید نمایند.

هتل تا فرودگاه بین المللی قشم حدود ۵۰ کیلومتر فاصله دارد که می‌توان با استفاده از تاکسی هتل به فرودگاه دسترسی پیدا کرد. همچنین اگر مسافران از مسیر دریایی به جزیره قشم سفر کرده باشند از اسکله جزیره تا هتل فولتون تنها ۵ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

خدمات هتل فولتون قشم

هتل دارای خدمات رایگان مانند اینترنت پرسرعت رایگان در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ روباز با ظرفیت ۳۰ خودرو برای گردشگرانی که با اتومبیل شخصی خود به قشم سفر کرده‌اند، وجود دارد. در لابی هتل امکانات رفاهی مانند روزنامه، اینترنت، تلویزیون، دستگاه واکس کفش، سیستم تهویه مطبوع، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، مبل، میز و… برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

خدماتی مانند روم سرویس، خدمات اتو و خشکشویی، خدمات بیدار باش، سرو صبحانه و ناهار در واحدهای اقامتی، فکس، اتاق چمدان، فتوکپی، خدمات اینترنتی و خدمات تهیه بلیط، ازجمله خدمات و امکاناتی است که هتل فولتون در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

گردشگرانی که علاقه به تفریحات ورزشی مانند استخر، گرفتن حمام آفتاب و ورزش‌هایی مانند تنیس، فوتبال دستی، دوچرخه سواری و والیبال ساحلی دارند. هتل فولتون قشم این شرایط رفاهی را فراهم کرده است، همچنین خدمات ماساژ و سونا در این هتل مهیا می‌باشد.

خدمات پذیرش هتل

تمامی کارکنان هتل به زبان انگلیسی مسلط بوده و برای برقراری ارتباط با مهمانان خارجی مشکلی نخواهند داشت. پرسنل مجرب هتل، پذیرش ۲۴ ساعته را انجام می‌دهند و بسیار خوش برخورد و کاردان می‌باشند و در تلاش هستند تا اقامتی خوش و دلچسب را برای مهمانان رقم بزنند.

کادر با تجربه و کارآزموده هتل، گردشگران و مهمانان هتل را در ارائه خدماتی مانند خدمات اینترنتی، خدمات باربری، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، تاکسی سرویس، تبدیل ارز، لاندری، خدمات تهیه بلیط، فتوکپی و فکس، خدمات برای معلولین، خدمات تشریفات ویژه، خانه داری، کرایه اتومبیل، خدمات تور، صبحانه و ناهار در واحدهای اقامتی با مهمانان همکاری لازم را دارند.

هتل فولتون قشم را آگاهانه رزرو کنید

امکانات هتل فولتون قشم

در همان ابتدای ورود مهمانان به هتل، پرسنل خوش برخورد و کارکنان باتجربه هتل فولتون از مهمانان استقبال گرمی خواهند داشت که پس از خوش آمدگویی گرم و صمیمی، مهمانان را به یکی از واحدهای مناسب و خوب هتل راهنمایی می‌نمایند. طبقه اول هتل، شامل اتاق، سوئیت، ویلا و آپارتمان می‌باشد.

امکانات کلی هتل فولتون قشم

پارکینگ، لابی، کافی‌شاپ، رستوران، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، باغچه، محوطه زیبای بیرون از هتل جهت استراحت و نشستن، فضای سبز، ساحل دریا، سونای خشک، فوتبال دستی، استخر روباز، والیبال ساحلی، دوچرخه سواری، زمین تنیس، اینترنت در لابی و واحدها، تلویزیون LCD در لابی، مبل، میز و… ازجمله امکانات هتل فولتون است.

امکانات واحدهای اقامتی

امکانات واحدهای اقامتی هتل شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی، آباژور، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، پاور سوئیچ، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، اینترنت، سرویس بهداشتی مجزا، لوازم بهداشتی، میز تحریر، مبلمان، درآور و… است. نمای پنجره بعضی از واحدهای هتل رو به حیاط و بعضی دیگر رو به دریا می‌باشد.

رستوران هتل فولتون قشم

رستوران هتل فولتون با یک منوی متنوع شامل پیش غذا، غذای اصلی و دسر، می‌باشد که در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. برای طبخ غذا در رستوران، از مواد اولیه تازه و درجه یک و باکیفیت استفاده می‌شود. تهیه یک غذای عالی و خوش طعم از ویژگی‌های رستوران هتل فولتون می‌باشد. هر روز برای ثبت سفارش غذا از ۲ ساعت قبل از سرو غذا، باید غذای موردعلاقه خود را سفارش داد.

پس از گشت و گذار در جزیره قشم، چای یا بستنی خنک می‌تواند خستگی را از تن بزداید. کافی‌شاپ هتل با منوی کاملی از انواع دسر یا نوشیدنی‌های گرم و سرد، پذیرای مهمانان هتل می‌باشد و با فضایی زیبا و دلنشین در آلاچیق های سنتی، جایی برای استراحت به وجود آورده که اوقات خوشی را برای گردشگران فراهم می‌کند.

انواع واحدهای اقامتی هتل فولتون قشم

واحدهای اقامتی هتل فولتون دارای ۲۲ واحد است که خدمات و ویژگی‌های خاص خود را دارد و مسافران بسته به بودجه و سلیقه خود، می‌توانند واحد دلخواه خود را رزرو ‌نمایند. قبل از رزرو هتل، بهتر است با انواع واحدهای اقامتی هتل فولتون آشنا شد.

اتاق دو تخته دبل

اتاق دو تخته دبل یک اتاق ۴۰ متری با یک تخت دو نفره است و قابلیت فرد اضافه را ندارد.

اتاق دو تخته توئین

اتاق دو تخته توئین یک اتاق ۴۰ متری با دو تخت یک نفره است و قابلیت فرد اضافه را ندارد.

سوئیت یک خوابه

سوئیت یک خوابه برای ۴ نفر، در یک اتاق ۵۰ متری که قابلیت یک فرد اضافه را دارد. این سوئیت دارای یک اتاق‌خواب و یک نشیمن است و دارای یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره می‌باشد.

آپارتمان دوخوابه

یک واحد آپارتمانی دو خوابه با مساحت ۱۴۰ متر و ظرفیت ۴ نفر با قابلیت دو نفر اضافه را دارد. این واحد شامل دو اتاق‌خواب و یک سالن نشیمن می‌باشد و همچنین یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره در اتاق‌ها قرار دارد. این واحدآپارتمانی دارای آشپزخانه با امکانات پخت و پز بوده و اتاق‌ها مجهز به سرویس بهداشتی مجزا می‌باشند.

ویلا VIP چهار خوابه

این واحد اقامتی دارای ۴ اتاق خواب با ظرفیت ۸ نفر است. این ویلا قابلیت دو فرد اضافه را نیز دارد و دارای چهار اتاق‌خواب و یک سالن نشیمن و آشپزخانه، با امکانات پخت و پز، می‌باشد. هر یک از اتاق‌ها مجهز به سرویس بهداشتی مجزا می‌باشند. این ویلا به صورت دوبلکس است و فاصله‌ی آن تا ساختمان اصلی هتل ۵ دقیقه می‌باشد.

ویلا VIP هفت خوابه

ویلای ۷ خوابه برای ۱۴ نفر با قابلیت ۵ نفر اضافه می‌باشد. این ویلا دارای ۷ اتاق‌خواب و یک سالن نشیمن است. سه اتاق‌خواب آن دارای تخت دو نفره و چهار اتاق دیگر دارای دو تخت یک نفره می‌باشد. این ویلای دوبلکس شامل آشپزخانه با امکانات پخت و پز و سرویس بهداشتی مجزا در هر اتاق می‌باشد. در محوطه ویلاها امکان دوچرخه سواری فراهم است.

امکانات تمام واحدهای اقامتی هتل فولتون قشم

امکاناتی که در تمامی واحدها موجود است شامل تلویزیون LCD، یخچال، سشوار، حمام، حوله حمام، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، دستگاه چای‌ساز، کمد لباس، مبلمان، صندوق امانات، تلفن، اسپلیت، میز و صندلی، مینی‌بار با هزینه و… است. برای مطالعه بیشتر می‌توانید مقاله معرفی هتل فولتون قشم ـ هتل ساحلی با امکانات فوق‌العاده را هم مطالعه کنید.

فاصله دسترسی هتل فولتون قشم به جاذبه‌های گردشگری

فاصله هتل فولتون با جاذبه‌های گردشگری قشم نسبتاً خوب است. هتل فاصله بسیار کمی با ساحل دریای خلیج فارس دارد. در ادامه دسترسی هتل فولتون را به جاذبه‌های گردشگری و تفریحی قشم بررسی می‌کنیم.

  • هتل تا پارک زیتون ۴ دقیقه با اتومبیل و حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل تا بازار سنتی قدیم قشم ۱۰ دقیقه با اتومبیل و حدود هشت کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل تا غار نمکدان ۱۰ دقیقه با اتومبیل و حدود هشت کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل تا قلعه پرتغالی‌ها ۱۱ دقیقه با اتومبیل و حدود ۹ کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل تا مرکز خرید بین المللی ستاره ۱۲ دقیقه با اتومبیل و حدود ۱۰ کیلومتر با آن فاصله دارد.
  • هتل تا میدان امام قلی‌خان ۱۲ دقیقه با ماشین و حدود ۱۰ کیلومتر با آن فاصله دارد.
  • هتل تا مجتمع تجاری خلیج فارس و مجتمع سیتی سنتر ۱۳ دقیقه با ماشین و حدود ۱۱ کیلومتر با آنها فاصله دارد.
  • هتل تا غار خربس۲۰ دقیقه با ماشین و حدود ۱۴ کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل تا مسجد قبا ۱۵ دقیقه با ماشین و حدود ۱۶ کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل تا مرکز خرید دو دلفین درگهان ۱۸ دقیقه با ماشین و حدود ۱۹ کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل تا دره ستارگان ۳۴ دقیقه با ماشین و حدود ۲۵ کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل تا جزایر ناز ۳۷ دقیقه با اتومبیل و حدود ۲۹ کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل تا خیابان فردوسی ۲۸ دقیقه با اتومبیل و حدود ۳۰ کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل تا خیابان شهرک گربه دان ۳۴ دقیقه با ماشین و حدود ۳۴ کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل تا فرودگاه بین المللی قشم ۴۳ دقیقه با ماشین و حدود ۵۰ کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل تا چاهای تاریخی طلا ۴۶ دقیقه با ماشین و حدود ۵۲ کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل تا روستای لافت ۴۷ دقیقه با اتومبیل و حدود ۵۲ کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل تا جنگل حرا ۴۷ دقیقه و حدود ۵۴ کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل تا جزیره هنگام ۵۲ دقیقه با اتومبیل و حدود ۵۹ کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل تا جزیره هرمز ۱ ساعت و ۱۴ دقیقه با ماشین و حدود ۶۰ کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل تا تنگه چاه کوه ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه با ماشین و حدود ۹۰ کیلومتر فاصله دارد.
  • هتل تا اسکله صیادی باسعیدو ۱ ساعت و ۵۶ دقیقه با ماشین و حدود ۱۱۷ کیلومتر فاصله دارد.

هتل فولتون قشم را آگاهانه رزرو کنید

قوانین و شرایط هتل فولتون قشم

  • هتل فولتون، واحدها را در ساعت ۱۴ به مسافران تحویل می‌دهد و ساعت ۱۲ باید تخلیه شود.
  • کودکان زیر ۵ سال در صورت استفاده نکردن از سرویس، رایگان محاسبه خواهد شد.
  • پذیرش خانم مجرد تنها با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار مقدور است.
  • پذیرش زوجین با ارائه صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه با مهر برجسته و همین‌طور کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار هر دو زوج انجام خواهد شد.
  • استخر هتل برای مهمانان هتل به صورت نیم بها محاسبه می‌شود.
  • ساعت کاری استخر برای شیفت بانوان روزانه از ساعت ۱۰ الی ۱۳:۳۰ و برای شیفت آقایان از ساعت ۱۴ تا ۱۷:۳۰ می‌باشد.
  • ساختمان‌های هتل دارای یک طبقه بوده و آسانسور ندارد و قسمت ورودی هتل تعدادی پله دارد.
  • به خاطر آب و هوای گرم جنوب و جزیره قشم، هتل فولتون سیستم گرمایشی ندارد.

امتیاز هتل فولتون قشم براساس نظر مسافران

هتل فولتون، امتیاز ۳.۶ را از ۵ امتیاز دریافت کرده است که نمایانگر سطح خوب خدمات و امکانات و قیمت متعارف هتل می‌باشد. از نکات قابل توجه مهمانان، برخورد مناسب و شایسته پرسنل هتل و نظافت خوب هتل، بوده است.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید