آینده‌نگری آرژانتینی: سود بزرگ ریورپلاته از انتقال انزو

0
71



کد خبر : ۱۸۶۸۱۱۰ |
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۰ |
۶٫۹K بازدید |

۰
دیدگاه


باشگاه آرژانتینی ریورپلاته از انتقال انزو فرناندز به چلسی نزدیک به ۳۵میلیون یورو دریافت می‌کند. این ستاره آرژانتینی پیش از پیوستن به بنفیکا بازیکن ریورپلاته بود.

آینده‌نگری آرژانتینی: سود بزرگ ریورپلاته از انتقال انزو

به گزارش “ورزش سه”، انزو فرناندز تابستان سال گذشته با قراردادی به ارزش تنها ۱۰میلیون یورو از ریورپلاته به بنفیکا پیوست. اما باشگاه آرژانتینی به تصمیمی هوشمندانه در قرارداد او بندی گنجاند که از انتقال بعدی انزو ۲۵درصد مبلغ قرارداد به ریور تعلق بگیرد.

به همین دلیل است که ریورپلاته بعد از انتقال این جوان آرژانتینی به چلسی مبلغ ۳۵میلیون یورو به دست خواهد آورد. جالب اینجاست که این مبلغ بیش از رکورد نقل و انتقالات تاریخ باشگاه آرژانتینی است.

1797358

انزو تنها شش ماه بعد از ترک ریور و عزیمت به پرتغال با قراردادی ۱۲۰میلیون یورویی، که رکورد انگلیس را شکست، راهی چلسی شد. سود ریورپلاته از قرارداد نجومی انزو با چلسی تنها به این ۳۵میلیون یورو خلاصه نمی‌شود. چلسی علاوه بر ۱۲۰میلیون یوروی اصلی نزدیک به ۳۰میلیون یورو هم به عنوان پاداش به انزو پرداخت خواهد کرد و از این مبلغ هم ۲۵درصد به باشگاه آرژانتینی می‌رسد. به این ترتیب مجموع دریافتی ریورپلاته چیزی نزدیک به ۴۰میلیون یورو خواهد بود.

1797359

رکورد قبلی نقل و انتقالاتی ریورپلاته به فروش خاویر ساویولا به بارسلونا برمی‌گردد که در سال ۲۰۰۱ اتفاق افتاد. دیگر فروش بزرگ این باشگاه آرژانتینی انتقال خولین آلوارز به منچسترسیتی در تابستان گذشته بود. حالا چیزی نزدیک به دو برابر قرارداد آلوارز، صرفا به دلیل انتقال انزو فرناندز به چلسی به ریور تعلق خواهد گرفت.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید