حساب خود را به‌آسانی وکالتی کنید

0
76


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حساب خود را به‌آسانی وکالتی کنید

 

دارندگان حساب در بانک تجارت برای انجام معاملات در بورس کالا و خرید خودرو از بورس می‌توانند به‌راحتی و به‌صورت غیرحضوری در چند دقیقه حساب خود را وکالتی کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از اداره روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک به‌منظور تسهیل و تسریع فرآیند وکالتی کردن حساب‌های مشتریانی که قصد فعالیت در بورس کالا و خرید خودرو از بورس را دارند از طریق سایت اینترنتی این بانک به آدرس WWW.TEJARATBANK.IR سامانه‌های «وکالتی شدن غیرحضوری حساب‌ها» را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

مشتریان بانک تجارت برای وکالتی کردن غیرحضوری حساب‌ها به‌منظور فعالیت در بورس کالا می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک و انتخاب صفحه سامانه وکالتی کردن حساب‌های بانک تجارت گزینه وکالتی کردن حساب در بورس کالا را انتخاب و پس از احراز هویت از طریق پیامک ارسالی، از حساب‌هایی که امکان وکالتی شدن دارند مطلع شده و به راحتی خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند.

بدیهی است که این افراد، پس از تایید حساب وکالتی، می‌توانند نسبت به اخذ کد بورس کالا اقدام کرده و شماره حساب تایید شده خود را از طریق سامانه EBGO کارگزاری‌های مختلف به بورس کالا معرفی کند.

مشتریان برای وکالتی کردن غیرحضوری حساب به‌منظور خرید خودرو از بورس کالا هم می‌توانند سامانه «وکالتی کردن حساب برای شرکت‌های خودروساز» را انتخاب و به‌راحتی حساب خود را وکالتی کرده و طبق فراخوان‌های اعلام شده از سوی خودروسازان نسبت به خرید خودرو اقدام کنند.

مشتریان بانک تجارت برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنتی این بانک به آدرس WWW.TEJARATBANK.IR مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره ۱۵۵۴ تماس بگیرند.



منبع

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید